28 Ekim 2011 Cuma

ÖLÜRÜM TÜRKİYEM...

     Ailemiz için ilklerin yaşandığı şu günlerde Türkiye çalkalanıyor ama hiçbiri iyi haberler değil. Biz 'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE' demeyi öğrettik kızımıza. Türk olmaktan hem ben, hemde babası övündü hep, kızımızda öyle olsun istedik, eşim Efe, ben K. Denizliyim, Laz derler bizim oralılara ama ban laz değilim, olabilirdimde. Laz, Kürt, Çerkez...ne farkeder, hep böyle öğrendim, böyle bildim... Büyüdükçe hayatın öyle olmadığını, insanların ayrıştığını yada zorla ayrıştırıldıklarını gördüm. Ailem hep bizi butür düşüncelerden uzak tuttu, hala da öyleyiz. Ancak zaman eski zaman değil, Kürtler kandırılıp yolundan sapıtılmaya çalışılıyor, düşmanlık artıyor, komşusundan korkanlar bile var. Hep içiçe yaşayan bu karma halk, şimdi yanındakine şüpheyle bakmaya başladı yada kinle.

     Yeni politikalar bu hale getirdi ülkemizi, bunu kullananlar öyle çok ki, özgürlük adına getirilen yeni anayasa, birçok kötü niyetliyi harekete geçirdi. 'idam' kelimesi ne kadar insanlık dışı görünsede, insanlık dışı davrananlar için şart bizim ülkemizde. Birçok Avrupa ülkesinde, hemde özgür, demokrat geçinen ülkelerde yürürlükte bu ceza şekli, Türkiye için şart olduğunu düşünüyorum.
     Benim gözüm gibi baktığım, el bebek gül bebek büyüttüğüm çiçeğimi bekleyen Türkiye bu olmamalı, benim inancım; bu karmaşa, savaşın biteceği yönünde, kolay değil koca Türkiye yi devirebilmek. Ben ki sadece duyduğum bir mehter marşıyla, savaşa gidecek kadar cesaretlenip çoşuyorsam, duygularım kabarıp, gözlerim doluyorsa ve o an ülkemin uğruna canımı vermeye hazırsam...ülkemin tüm evlatları aynı şeyi gözünü kırpmadan yapacaktır, buna eminim. Bu ülkenin bütünlüğünü bozan yada bozmaya çalışan herkim olursa olsun ben ve benim gibiler sayesinde yok olup gideceklerdir.
     Türk ün Türk ten başka dostu yoktur. Biz batılı ülkelere taviz verdikçe, onlarla dost olacağımızımı sanıyoruz acaba? Hele bir yıkılmaya görelim, sokağa atılmış bir et parçasını nasıl ki köpekler doluşup parçalar, neresinden bir pay koparabilirim diye etrafında dolanır, işte diğerleride ülkemizin etrafında bunu beklerler. Bugün birlik olma günüdür, kenetlenme günüdür, kimseye taviz vermeden yaralarımızı sarma günüdür.
     Allah ülkemizi hertürlü doğal afetten, iç ve dış düşmanlardan korusun.. Amiin...

Hiç yorum yok: