6 Nisan 2009 Pazartesi

NURSEL TEYZENE GİTTİİİİK...

Güzel kızım bu hafta sonu iş yerimden kıymetli arkadaşım Nursel teyzene gittik.Şengül teyzen bizi aldı sağolsun,Hatice teyzen ve İlknur teyzenide alıp Batıkent e gittik.Süper hazırlıklar yapmış,bizi çok güzel karşıladı teşekkür ediyoruz kendisine...


Nursel teyzenin kızı Ela ve Serpil seni çok sevdiler.Sağolsun Elacığım seni kucağından indirmedi.O olmasa ne yapardım bilemiyorum.Ben hiç yorulmadan harika bir hafta sonu keyfi yaptım.Zaten öyle usluydun ki...Tabi bunda Ela ablanın payı büyük,seninle oynadı,konuştu,oyaladı bebeğim.Ela ablana çoooookk teşekkür ediyoruz....

Eğlenceli bol yemeli bir gün oldu.Birsel teyzen de bize fal baktı,süper şeyler söyledi...
Misafirlikte hiç böyle uzun kalınırmı?Kalınmaz tabi ama ikramlar süper,ilgi alaka desen o biçim :) Saat 6 yı geçiyordu Nursel teyzenlerden dönerken.Şengül teyzen yine bizi sağsağlim babana teslim etti sağolsun.Çok ama çok usluydun kuzucum,benim akıllı kızım....

Hiç yorum yok: