2 Temmuz 2009 Perşembe

İNCİLERİMİZ GELDİİİİİ....

     Günlerdir süren ve artan kusmaların, gece ve gündüz yatmadan önceki huysuzluklarının nedeni anlaşıldı bebişim. 2 gün önce Azra ablan 'teyze Naz ın ağzında beyaz şeyler var,dişmi? ) diye sormuştu,anneannende iltahap olmuştur dedi.Ben kontrol ettim ama sadece bir beyazlık görünüyordu,kabartı yoktu.Uzun lafın kısası bugün anneannenden gelen telefonla öğrendimki; altta 2 adet dişimiz çıkmııııııııııışşşşş....İlk olarak ta Azra ablası görmüüüüüüüüüşşşş...Aferin benim kızıma aferin....
     Dr. Öge hanım kemik yapısının tam gelişimini tamamlayamadığından dişlerininde gecikmiş olabileceğini söylemişti.Normalde 1 yaşına kadar çıkarabilirsin ama senin diş hadisen 4,5. ayında başladı ve eğer gelişimin iyi olsaydı şimdiye çoktan çıkmış olacaktı.Bunada şükür.
Şimdi diş hediği parti hazırlıklarını düşünmem gerek,ne zamandır bu günü heyecanla bekliyordum.Diş hediği tarifleri almıştım internetten,güzel bir kıyafet,çağrılacaklar listesi hazırlamalı.Bu senin ilk partin olucak aşkım.Şekerler kurdelayla hazırlanıcak,şekilli renkli kurabiyeler yapılacak....Dünyanın en güzel hazırlığı bunlar bebişim,seni çoooook seviyorum.

Hiç yorum yok: