27 Haziran 2011 Pazartesi

Çiş-Kaka-Lozan Park-UHM-Antares

     Cuma akşamı kuzu da büyük bir gelişme oldu :) Çişini kendi söylediğinde baya şaşırdım; 'anne kakam delmiiiş' deyince oturttum hemen çişini yaptı, birkaç saat sonra yine aynı replik ve baktım çişini yapıyor, ona göre çiş, kaka ve pırt üçlemesinin adı 'kaka' demekki :)) Yatmadan yine lazımlığa oturttum, tabi herseferinde yapılan çişi klozete götürüp döküyoruz ve el sallıyoruz 'düle düle kakalaa,çişleee' diyoruz. 'anne bunla eree didoalaa' diye soruyor, bende 'diğer çişlerin kakaların yanına gidiyorlar, arkadaşlarıyla buluşuyorlar' diyorum.
     Farkettiğim şey; artık ilk günlerdeki çişlere bye bye faslı çoşkumuz pek kalmadı, artık biliyor öyle yapılması gerektiğini, lazımlığını kendi taşımak istiyor banyoya. Malum lazımlığı banyoda tutmuyoruz biz, salonda duruyor. 'beaer dötürelim' diyor.
     O gece biraz altına kaçırmış ama sabah uyandığında bir sürü çişi tuttuğunu farkettim hemen yaptı. Bu arada sanırım birazda kabız olmuş, sabah gaz çıkarırken koyun pisliği gibi küçük ve sert kakada bırakıvermiş kiloduna :)) Hemen kahvaltısına bol miktarda kayısı kurusu ekledim, öğle arası öğünüde sadece bol kayısı ve bisküvi karışımından ibaretti. Çınar ı görmek için dayısına gittik akşam üstü ve hemen meyvesini aldık kayısıların :) Bol bol doldurdu lazımlığı ve kendide çok sevindi, Lazımlıktaki kakaları ilk kez gördüğümden bende çok sevindim.
     Lozan parkın yanından geçerdik hep 365 AVM ye giderken, bu sefer bir bakalım neler var dedik, kuzum oyun parkını görünce çıldırdı resmen :) Güneşin altında 2 saat kadar oynadı, arkadaşta edindi kendine. Geç saatlere kadar uyumakta istemedi, normalde öğleye kadar ilk uykusunu uyur, öğleden sonrada 2.sini uyurdu ama oyunu bırakmak istemediğinden uyutamadık bir türlü. En son yemeğini yerse dondurmada alacağımızı söyleyince ikna oldu, restoran kısmına gitmeye. Çorbasını zar zorda olsa içti ve dondurma almaya gittik. Malesef dondurma porsiyon olarak tabakta veriliyormuş, alamadık. Hadi dedik söz verdik kızımıza çıkalımda dışardan alalım, max dondurma aldık bıcırığıma, yalaya yalaya UHM ye gittik. Orda da oyun alanına daldı direk. Yaşıtlarıda olunca, bol bol eğlendi kuzum :) Bizde oyun ablası sayesinde rahat rahat yemeğimizi yedik. iyice yorulunca evin yolunu tuttuk, kuzum arabada sızdı resmen. Ah kafam...birde o terli halimizle klimayı açtırdım...o akşam hapşurmaya başladı.
     Bu arada not düşmem lazım: Lozan Park ta iken birkez lazımlığına yaptı ortalık yerde. Birkez de UHM de çocuk tuvaletine gittik ve yine lazımlığına yaptı çişini, aslında çocuk klozetine yaptırmak istedim ama istemez belki diye teklif etmedim, şimdi düşününce denesem daha iyi olurdu gibime geliyor, sadece lazımlığa alışması iyi değil diye düşünüyorum.
     Pazar sabahı yine kahvaltı sonrası (ki geç kalkıyoruz genelde 09:00-10:30 arası) havada kötü olunca, Antares e gitme kararı aldık. kuzu trene biner, oyuncakçıda oyalanır ve birazda alışveriş yaparız diye düşündük. Kızım oyuncak bebekler için olan küveti beğendi, 'dabimi yıkarız' dedi :))) Dabi=Barbi
     Tren e binemedi, yerinde değildi, sanırım avm yi dolanıyordu o anlarda. C&A ya uğradık, ne zamandır kuzuya serin yaz akşamlarında giyebileceği penye bir hırka arıyordum, orda bulduk şükür. Tabi yanında da artık bezsiz olan kızıma cici külotlar aldık, elbise, şort ve bilezik-kolye takımı :)
     Antares te çişi gelmedi kuzumun ama eve gelir gelmez yaptı lazımlığa. Artık kendi söylüyorya çişini, e biraz kaçırıyor küloduna. Olsun o kadarda hiç sorun etmiyoruz. Belkide çişini tam yapmaya başlayınca aklına geliyor, durduruyor kendini ve kakam geldi diye bize söylüyordur.  BU arada cumartesi gecesi bezsiz yattı (alıştırma külodu ile) ve altına yapmamıştı. Bu alıştırma külodu süper bir buluş, altına yapsada çarşafa çiş pek bulaşmıyor, e altında da alez var zaten.
     Pazar günleri genelde bizim banyo günlerimiz oluyor. Zaten eve gelir gelmez yeni oyuncak küvetini denemek için banyo yapıcaz diye söylemeye başladı. Hazırladım bir güzel banyomuzu, ısıtıcıyı yaktım, ikimiz yıkandık, birde dabileri :))) Yine çişini söyledi ve yattı, sabah kalktığımızda altı kupkuruydu kuzumun. Pardon unuttum; sabah 5 suları kakam deldi diye uyandırdı beni, çişini yaptı ve yine uyudu minnakım :) Maşallah sana kuzum, aferin anne babasının gülü :)

Hiç yorum yok: