27 Haziran 2012 Çarşamba

Çınar Kuzum&Doktor Kontrolü&Botanik Parkı&Halide Edip Lisesi 92 Mezunları

     Çook yoğun bir hafta sonu daha :))) Cuma dan başladı yoğunluk, ailece buluştuk Kanuni de, çayımızı içip, çocukları kaynaştırdık.
Ertesi gün erkenden randevusu vardı kuzumun Akay da Dr. Öğe Hanım ile. kuzu sırasını beklerken, oyun alanında oynadı ve hayrete düştük doğrusu, çünkü sıra bize geldiğinde koşarak girdi muayenehane ye :)) Öğe Hanım sağolsun, öyle güzel iletişime geçiyorki hastasıyla, kuzumun hayır demesi mümkün değildi. kuzuyu böyle görmek bizi şaşkına çevirdi yine de, enson aylar oldu doktora gittiğimizde kıyameti koparıyordu, sızlanıp huysuzlanıyordu ama sözde dinliyordu sağolsun. Hemen tartıya çıktı minik kızım, ardından boy ölçerin önünde asker gibi durup doktorunun verdiği talimatlara harfiyyen uydu kuzum :) 
Evet boy:97 cm., kilo:14.200 gr.
    Bu genel bir kontroldü, uzun zamandır muayene olmamıştı doktora ve bizde tatile gitmeden görünsün istedik, ayrıca henüz kan gurubunu da bilmiyorduk, yanı sıra B12, Demir, TSH, Kansızlık, Çinko vs. hep bakıldı. Uzun uzun doktoruyla sohbet ettik, kusmayı bırakması, pütürlüye geçişi, kreşe başlaması ve kreşi bırakması sürecini... Doktorumuz %25 lik persantilde olduğunu söyledi, iyi hatırlıyorum, geçen yıl yaz sonu gittiğimizde %50 de idi. Tabi çok üzüldüm bu duruma ama yapılacak bişey yok dedi Öğe Hanım, siz elinizden geleni yaptınız gelişimi açısından. 
     Doktorumuzda aynı kanıda kreş konusunda:evet yedirmiyorlar genelde, bu konuda çok sorun yaşıyor aileler dedi. Yani önüne yemek konulmasıyla bitiyormu herşey, yüreğin sızlamıyormu hiç...yani hepimizin çocuğu var, ben başkasının çocuğunun yemediğini gördem, müdahale etmeden duramıyorum...
    Bundan sonra tek yapabileceğimizin iyi beslenmesine dikkat etmek ve yüzmeye yollamakmış...gerisi genetik dedi. Anneannede kalsa iyi beslenmeye kefilim ama eylül de yine kreşte ama kışa ne yapıp edip bir yüzme kursu bulmalıyım kızıma, 4 yaş için yüzme kursu bilen var mı??
NOT: Bu arada evdeki tartının bozuk olduğunuda anlamış oldum :(
Kuzum kan aldırırken çok ağladı ve ilk defa ben yanında durdum miniğimin, hatta ayaklarını ve tek kolunu ben tuttum, hemşire damar yolunu hemen tutturamadı malesef ve 5-6 giriş yapmak zorunda kaldı, canı çok acıdı kuzumun çook, içim dağlandı resmen :((( İşi bitincede hastanede herkese şikayet etti onları hemde ağlayarak. ' o iki kız bana iğne yaptılar, ağlattılar beni' diyerek :(( Sonuçlar Çarşamba belli olucak.
Akay dan çıkınca Tunalı ya gittik, henüz kahvaltı yapmamıştık, birazda turladık ne var ne yok diye bakındık. Ordan da doğru Botanik Park a gittik, epeydir istiyordum, hatta geçenlerde bir blogta rastladım, gezip görmüşler oraları, bende dedim en son lise de gitmiştim, ayağımın dibinde ama ben 20 senedir görmedim, gidelim istedim, kızımında fotosu olsun orda istedim :)
 Ama malesef hayal kırıklığına uğradım doğrusu, 20 yıl sonra çok daha güzel olmuştur, değişiklikler yapılmıştır oralara diye hayal ederken, yıkık dökük, bakımsız, aşağılara indiğinizde daha bir izbe, değişik tiplerin dolandığı(içici) bir Botanik Parkı ile karşılaştım. Üst taraflar daha iyi olduğundan, önceleri hoşuma gitti, patika yollardan ilerledikçe içim ürperdi, resmen terkedilmiş, hemde Çankaya nın göbeğinde bir yer...çok şaşırdım çok, çok ta üzüldüm :( Biraz kuş-böcek bakındık ve üst kısmındaki çocuk parkında oyalandıktan sonra toparlanıp çıktık ordan.
     Kızımın uyku saatide geçince arabaya biner binmez uyuyakaldı, bizde eve gitmek istemedik, hadi dedik Etiler e gidelim, orda yemeğimizi yeriz, kuzuda uyanınca karnını doyurup parkta oynar özgürce. O Etiler de uyurken biz karnımızı doyurduk, malesef bira içemedik, restoran harici alkol yasaklanmış :((( kuzum da uyanınca bir güzel yedi, ardından oyun parkında epeyce oynadı.
     Pazar günü de, benim lise arkadaşlarımla buluşma günümdü, saat 13:00 de buluştuk Antares AVM.de, Küçük Ev e oturduk. Öyle güzel bir duyguki bu anlatamam, 20 yıl sonra biraraya gelmek lise arkadaşlarımla, neler yaşadıklarını öğrenmek...ve okurken bunları asla tahmin edememek...hem eğlendik hem sohbet ettik bol bol, Ayten in kızı Zeynep ile kuzum hiç anlaşamadılar..taki gidiş yoluna düşene kadar :))




Hiç yorum yok: