19 Temmuz 2018 Perşembe

Tatil Dönüşü

     Yaz ayları tatil ayları, haliyle bloglarda hep eski kayıtlar mevcut. Biz gidip geldik, hatta yeniden tatili özler olduk. İşlerden fırsat bulup baktıkça eski yazıları görmek sıkıcı oluyor. Farkettim ki epey vakit geçiriyormuşum blog listemi okumakla. Ellerim boş kaldı. arkadaşlar yazında okuyayım zevkle :)



     Deniz kenarına gidip denize girmeyenlerdenim ben. Çok nadirdir girdiğim. Seyrini seviyorum denizin yada karşısına geçip içkimi sigaramı alıp sohbetini seviyorum denizin. Varlığı mutlu ediyor beni. Yine bol bol baktım, içime çektim havayı suyu :)


        Benimde ayak fotom olmasınmıydı? Modayı geçte olsa takip ettim işte :)))


     Türkiye de görmek isteyipte kısmet olmayan, gidemediğim bir Çanakkale kaldı. Oraya da gidersem artık memleketimden başka hiçbir il beni çekmeyecek bundan eminim. Bu yıl ki tatil hakkımı bitirdim ama belki bir de bayramda kaçamak yapabilirim, çünkü yıllık iznimin sonuna geldim.
     Biz bu aralar gidip gelenleri izliyoruz, giderken uğurluyor, gelirken karşılıyoruz. Tatil dönüşü kızımı yaz spor okuluna verdik. İlk defa bir yeri beğenince balıklama atladık, iyiki öyle yapmışız. Akşamları çok yorgun ama bir o kadar da mutlu dönüyor eve :) Bugün de çok güzeldi, şöyle yaptık, şunu öğrendim deyişi var ki...evlere şenlik :)

6 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Yaz icin bir yerlerde olmasi cok iyi cocuklarin! Burda yurt disinda biraz pahali ama sene icerisinde sporla ugrastiklarindan benimkiler cok istekli olmuyor. Canakkale yi bizde görmedik,cok güzelmis! Simdiden iyi gezmeler,sevgiler...

lovehouse dedi ki...

Terazi Kızı, çalışmıyor olsaydım yaz okulu istemezdim kızım için ama biryerlerde oyalanması şart.
Sene içinde spor yapmaları ne güzel :) Teşekkür ederim, sevgiler :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Bn yeni yazı ile geldim. Bu arada siz karadenizlisiniz diye hatırlıyorum. Karadenizli olup denize girmemek beni çok şaşırttı :)

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu dedi ki...

Mutluluk yorgunluğu belki de en güzel yorgunluk çeşididir :) Neşeli sevgilerle :)

lovehouse dedi ki...

Evet sevgili Gamze Kdenizliyim ama seyre dalmayı sevenlerdenim :)))

lovehouse dedi ki...

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, Sevdiğim şeyleri yapıp sevdiklerimle olduğumdaki yorgunluk vız geliyor gerçekten, teşekkürler, sevgiler :)