11 Aralık 2018 Salı

İşler Hafifleyince & Kabuk-Zeynep Kaçar

   

En son okuduğum kitap Kabuk. Zeynep Kaçar aile içi çalkantılı bir yaşantıyı ama en karmaşığından, sırlarla rüyalarla çevrili, bir ailenin delirmesinden tutunda, hayata defalarca tutunmasını, deliliğini, aşklarını konu alan güzel bir roman yazmış. Çoğunca kişileri karıştırdım okurken, rüyamı gerçek mi, aynı kişiden mi bahsediyor bilemediğim, satırları tekrar tekrar okuduğum oldu anlamak için. Genel olarak konusu ilgimi çektiği için sevdim diyebilirim :)

Bu arada listemden birkaç kitap sipariş etmiştim. Geldiler. Tek tek elleyip sevdim ve masama yerleştirdim. Şimdi herbiri boş anımı bekliyorlar, ne güzel :)



Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar kitabından 2 tane sipariş ettim. Bir tanesi kitapkurdu güzel yeğenim Ceren için :)

Led ışıklı ayakkabı modası varmış ergenler arasında :)) Bizde de bir tane olunca haberdar oldum. Siparişimiz gelince evde çılgın akrobasik hareketler yapan, yeni dans figürleri yapıp ayakkabısıyla videolar çeken kızımı durdurabilene aşkolsun :))
İlgisini çekecek olanlar için gittigidiyor dan aldık. Markalar epey pahalıymış, burası daha uygun geldi bana.


31 yorum:

Julide dedi ki...

Ohaaa pabuclara bayildim.
Ayyy yilbasi istek listeme yazayim :)
Biz de tam simdi kitapligi yerlestirdik.
Okunmadiklar ortaya cikti.
Ben de ihmal ettim kitaplarimi, okuyayayim.

Derya dedi ki...

Kabuk benimde merak ettiğim bir kitap, yenilerini de keyifle okumanızı dilerim. Ayakkabılar şahane sağlıkla mutlulukla giyilsin :)

lovehouse dedi ki...

Jardzy, yaaa bende,utanmasam giyip çıkacağım :))
Kitaplık...ismi bile güzel :)Yerleşme işi bitince soğuk günlerde koltuğa oturup okurken hayal ettim seni :) Yeni yıldan sağlık, mutluluk ve para dışında birde kitaplık dileğim olacak :)

lovehouse dedi ki...

Derya, çok teşekkür ederim :) Her akşam itinayla şarj ediliyorlar :))

Babaannemintakvimciği dedi ki...

kitaplarınızı keyifle okuyun inşallah...ayakkabılar süpermiş...güle güle kullansın güzel evladınız...sevgilerimle...

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği, çok teşekkür ederim, sabırsızlanıyorum okumak için :)

deeptone dedi ki...

ayyyy cicii minnoş kızıın yaaaa :) orda tezer özlü gördüm cağnım o benim, bir de saramago gördüm, ooo bu kış ağır geçecek belli hihi :) zeynep kaçar bak bilmiyom amağğğğ sempatik geldi bağna tanıtımııın :)

Büşra Bayram dedi ki...

haha süper gözüküyor ayakkabı. hemen sipariş etmeliyim :)

lovehouse dedi ki...

Büsra Bayram :)) benim bile canım çekti :)

lovehouse dedi ki...

Deepciğim :)
Tezer Özlü sende görüp not aldıklarımdan, okumak için sabırsızlanıyorum :)
Zeynep Kaçar yine bloglardan görüp beğenmiştim ama kimdendi hatırlamıyorum.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Kabuk okumayı istediğim kitaplardan biri. Kanadı kırık melekler kitabına da rastlarsam alacağım. Yeni kitaplarınızı keyifle okuyun. Kızınızın ayakkabısı da çok güzel iyi günlerde eskitsin.

anne kaleminden dedi ki...

Ayy desenize yakında o ayakkabılardan bize de gelecek :))))
Kitaplar harika, iyi okumalar :))

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, çok teşekkür ederim, sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Anne Kaleminden, ahahaaa kesinlikle ister sizinkide :)) Teşekkürler :)

Aybüke S. dedi ki...

Kitaplar güzel görünüyorlar,yorumunuzla daha güzel olmuş. Ayakkabılar ne kadar tarzım olmasa da beğendim.. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takipteyim kendi bloğuma da bekliyorum, sevgilerimle 🌸🌸

maviye iz süren dedi ki...

yeni kitaplarını keyifle okumanı diliyorum canım, Kabuk'u merak ediyorum ben de :)
led ışıklı ayakkabılara bayıldım güle güle giysin sevgili Naz :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Kuzu güle güle giysin yeni ayakkabılarını. Pek havalı duruyor :)

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu dedi ki...

Eskiden ayakkabıların sadece topuk kısımları ışıklı olurdu, şimdi neredeyse bir AVM mağazası gibi her yeri ışıl ışıl :)) Yeni kitaplar heyecan verici, keyifli okumalar diliyorum :) Neşeli sevgilerle :)

lovehouse dedi ki...

Aybüke, teşeküür ediyorum, hoşgeldiniz, gelirim ben de :)

lovehouse dedi ki...

Baharcığım çok teşekkür ediyorum :) Henüz kitaplarımı okuyamadım ama meraktayım :)

lovehouse dedi ki...

Gamze Hanım çok teşekkür ediyorum :)

lovehouse dedi ki...

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, aynen nasıl gösterişliler :))
Çok teşekkürler :) Sevgiler.

lovehouse dedi ki...

Deep :)) Merhaba buralardayım aslında :)

2cocukluhayat dedi ki...

Merhabalar,
Ayakkabılar yakıyor ♥
Kanadı kırık meleğin kanadına takılanları ben de çok merak ediyorum.
Kabukla ilgili okuduğum bütün yorumlarda karmaşıklığından bahsedilmiş. Ben de o nedenle okumayı hiç düşünmedim.

deeptone dedi ki...

iyi geceleer. ben de dizi izliyodum uyurum az sonraaa :)

2cocukluhayat dedi ki...

Ben bu konuya yorum yazmıştım diye hatırlıyorum ama göremedim. Allah Allah yaşlandım sanırım :) kanadı kırık meleğin kanadına takılanları merak ediyorum alayım ben de alttaki konularınıza baktım da öğrendim yazarın özel durumunu...
Teşekkürler bu bilgi için ♥

lovehouse dedi ki...

Sevgili Çocuklu Hayat merhaba,
Evet 2 yorum var size ait :)) Teşekkür ederim :)

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu dedi ki...

Ayakkabıları görünce bir daha yorum yazayım istedim :) Yani bu ışıl ışıl ayakkabılara tek yorum yetmiyor :)) Neşeli sevgilerle :)

lovehouse dedi ki...

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu,
ne tatlısın sen :) Çok teşekkürler tekrar :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Güzel bir tanıtım Emeğinize sağlık.

lovehouse dedi ki...

Fatih bey, teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim :)