18 Şubat 2019 Pazartesi

Mogan Park- Gölbaşı

     Şubat Şubat mis gibi bir hafta sonu geçirdik ailecek. Şaşılacak kadar güzeldi bu zamanda buralar. Cumartesi annemin ve erkek kardeşimin doğum günü münasebetiyle evde kalıp hazırlık ve kutlama yaptık. Biz deli bir sülale olduğumuzdan saatler epey kaynak geçiyor. Durup dururken ayağa kalkıp horon tepmeler, şaka şamata, hep bir ağızdan konuşma, üstelik yüksek tonajda :))
     Pazar günü de hava güzel dedik kaçırmayıp, Ankara da az da olsa bulduğumuz göl ve doğayı değerlendirelim diye attık kendimizi dışarılara. Mogan Park a gittik. Uzun zamandır yürümediğim kadar yürüdüm. Düzenli yapılması gerekeni ben 3 saatini 1 güne getirip yaptım :)) Ayaklarım kopmuştu ama hiç şikayet etmedim. Parkta çocuklarla hoplayıp zıpladım. Yaşıma aldırmayıp gençken yapabildiğim tüm akrobatik hareketleri yapmaya inat etmiştim :))


      Bizim de Gölbaşı mız var, denizimiz olmasa da. Nefes almaya gidiyoruz. Bir çoğu gibi yapay değil, kirlenmiş olsa da. Balığımızı yiyoruz, semaverde çayımızı yudumlayıp Karabatak ları seyre dalıyoruz. İsteyen kayıklarla gezinti yapıyor. Mangal yapıyorlar göle karşı. Pikniği pek sevmiyorum, küçüklükten kalma olsa gerek. Şöyle herşeyin masama hazır gelmesi daha keyifli ama eşim aynı fikirde değil. Bayılıyor piknik-mangal olayına. 13 yıl da sanırım 4-5 defa yapmışızdır, o da birileri vesile olmuştur. Hafta sonu Gölbaşı nı mangalcılar istila etmişti. Her yer et ve kömür kokuyordu :))) Eşimin canı çekti. Söz verdim biraz daha havalar ısınsın yaparız diye.



     Yeni yerimde tam 1 ay geçmiş, bugün görünce çok şaşırdım. Zaman çok hızlı ilerliyor insanın keyfi yerinde olunca. Allah bozmasın. Neredeyse gün boyu hiçbirşey yapmıyorum ama su gibi akıp gidiyor...bakmışım akşam olmuş. Boş vaktimi değerlendirip bu fırsatta kendim için bir şeyler yapmam gerekiyor aslında. 28 günlük mim de bugün 10 tanelik liste olayı var. Çok düşündüm bu listeyi yapmayı ama öyle bir ruh halindeyim ki, bir şey yapmadan vakit öldürüyorum. Belki de 15 yılın acısını çıkarıyorum bilemedim. Yavaş nedir bilmiyormuşum ben, boşluk, boş vakit... Yaşım daha genç :))) Öğreneceğim inşallah :)

22 yorum:

Babaannemintakvimciği dedi ki...

harika bir haftasonu olmuş...Allah nicelerini nasip etsin inşallah...sevgilerimle...

Derya dedi ki...

Gölbaşı mangalsız olur mu :) yazın bildiğiniz kaldırıma, yol kenarına oturup yakanları görünce şaşırıyorum biraz amacından sapmış bir piknikçilik gibi geliyor. Ruh haliniz benimkine çok benzer, kıştan çıkıyoruz hafif güneşli havalar falan bunların etkisimidir bilmem, yeni hafta gönlünüzce olsun :)

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği, çok teşekkür ederim, Amiin :)

lovehouse dedi ki...

Sevgili Derya,
Yer kalmamıştır belki ama ben de öyle zorlama piknik sevmiyorum, herşey olacaksa keyifle usulünce olmalı :)
Belki de haklısınız, bahar uyanışı var tüm canlılarda, bizler de dahil. Teşekkür ediyorum, iyi haftalar :)

Furkan YETEK dedi ki...

Hafta sonu güzel geçmiş dilerim hafta içi hatta ömrünüz de böyle güzel geçer... Selam ve Dua ile ...

deeptone dedi ki...

ayyyyyy keyifli günlerini okumak mutluluk huzur veriyooooooo yineee :)

lovehouse dedi ki...

Furkan YETEK, çok teşekkür ederiiiiim :)

lovehouse dedi ki...

Deep :))) Çok teşekkürler, ben de çok iyi hissediyorum böyle :)

*mehtap dedi ki...

okul çağlarımın bir kısmı Ankara'da geçmiştir.Çok severim Ankara'yı.Gölbaşı bizim zamanımızda kırlık ,yoz bir yerdi.Yıllar sonra gidip, etrafını görünce şaşırdım valla.
Mangal olayı bizim sahillerde de çok yaygın.Ama yazın hakikaten etraf is, duman,yanık tavuk kanadı kokusundan durulmayacak hale geliyor.Fena oluyor.
Liste sevmeyenler grubundasın demek sende:))

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Gölün insana verdiği huzur da babmbaşka oluyor, keyfiniz daim olsun...

Merve Uzun dedi ki...

Valla o iyi hissetme haliniz yazıdan geçti bana da! Daim olsun:)

lovehouse dedi ki...

Merve Uzun, hissettire bilmişim, ne mutlu bana :) Teşekkür ederim.

lovehouse dedi ki...

Mehtap, doğru eskiden böyle güzel değildi oralar ama şimdilerde Ankara lının kaçıp hava aldığı bir iki yerden biri oldu :)
Sıcakta çekilmez oluyor doğrusu mangal :))
Evet liste sevmiyorum Mehtap, düşün düşün yazamıyorum bir türlü :(

lovehouse dedi ki...

Gamze Ersöz, suya bakmak yada yeşile...inanılmaz huzur benim için, çok teşekkür ederim :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Her hafta sonunuz böyle geçsin.

lovehouse dedi ki...

Amiin çok teşekkür ederim Yüreğimin İklimi :)

lovehouse dedi ki...

Furkan Yetek,
Merhaba, merak ettim bu etkinliği, çok teşekkürler :)

deeptone dedi ki...

dünkü bloglardan seçmeler yazımdaki etkinliiik :)

lovehouse dedi ki...

Deepciğim bakayım hemen, teşekkürler :)

lovehouse dedi ki...

Deepciğim bulamadım etkinlik?

deeptone dedi ki...

https://insanadavet.blogspot.com/2019/02/blog-kesif-etkinligi-ve-onemli-duyuru.html

furkan arkadaşımız askere gidiyormuş, giderken bize bir iyilik dapmış :) bir dolu blogu listelemiş işteeee :)

lovehouse dedi ki...

aaa ben baktım ona, çok teşekkürler Deep :)