5 Şubat 2010 Cuma

Afacan Dennis'in Maceraları ve Yeni Fotomuz...

Sonunda istediğim makinayı aldık ve çok mutluyum.Eskimiş tarihi eser kıvamına gelmiş makineden kurtuldum bebeğim.Evde çekilen fotolar karanlık çıktığından,özelliklede akşamları,makineyi elime almak istemiyordum,dolayısıylada birsürü pozunu çekemiyordum.Hayırlı ola...(Artık bu sayede videolarında yer alıcak blogta.)
Banyo yapmak için çıldırıyor,herakşam küvetini gösteriyorsun bana''bici bici....''diyerek.Çoğunca kıramıyorum seni; Göbüşe bakarmısınız hele,sanırsınızki tombik bir kız ama nerdeeee...Afrikalım benim :))

Evde temizlik vardı,tabi elektrikli süpürge sesine hala alışamadığından(çok korkuyorsun), biz senin odandayken babişin diğer odaları süpürüyor,sıra düzeltmelere gelince sende çok eğleniyorsun koltuk minderleri arasında,cümbüş var sanıyorsun galiba :)
 Mutfak dolaplarını karıştırmak alışkanlık halini aldı sende,tüm tencereleri yere dökmeden rahat edemiyorsun,toplamakta bize düşüyor tabi.Hele bir takıntın varki sorma;yürümeye başlar başlamaz kendine mutfak havlusunu yere atmayı görev edindin.Bunca ay geçti hala mutfağa girer girmez ilk olarak havluyu yere atıyorsun.Nedir anlamadım(acaba havlunu yeri yermi diyemi düşünüyorsun yaaaa)Sonra gelsin mutfak dolapları... :)))
Bu aralar en büyük zevklerinden biride yatağına çıkıp(benden yardım alarak)
zıplıyorsun ordan oraya...

Yan taraftaki malzemeleri yere atmakta mecburi görevlerinden,sanki onları yere atmak için çıkmışında gelmişken birde zıplayım bari der gibisin :)))
Ayakkabılıktaki tüm terlikler yere boşaltılıyor,yanlız çok ilginçtir,hiçbirzaman dışarı ayakkabı bölümünü açmıyorsun.Sadece ev terliği bölümünü...Acaba biliyormusunki onlar kirli...
Heyecana bakın...Günlük işlerini yapmış,içi rahat hanfendinin...:))))
Dün malum Tekel İşçilerinin Grev Günü Türkiye çapında idi,bende grevdeydim ve çalışmadık, destek vermek amaçlı.Kızımla güzel bir gün geçirdim,tabi gözüm gelen haberlerde.Ciddi konulara girmek istemiyorum ama Allah yardım etsin hepsine,bu 4C olayı pek kötü...Bugün onlara yarın bize...(Allah korusun)
Anneannesi kızıma yeni oyuncaklar aldı ama yoğun bir gündü resimlerini çekemedim,daha sonra çeker eklerim.
Çok huzurlu güzel bir gündü,sende çok mutluydun annenin yanında,kızıma poğaca,kek yaptım(tarifi http://www.balbocukleri.com/ dan,teşekkür ediyoruz bu kadar pratik tarifleri yayınladığı için kendisine)hakkaten hatun nasıl 2 çocukla bunlara zaman ayırıyor şaşıyorum.Ben bütün gün,temizlik,yemek,poğaca-kek,küçük hanımla uğraş-oyna,alışverişe çık derken akşam babişin geldiğinde ne oldu hiç uyumadınmı,hastamısın yoksa dediğinde aynaya baktımda,çok komikti tipim,resmen dağalmışım,göz altlarım torba,saçlar karışmış,bitap haldeydim.Ama işlerimi yaparken çok keyifliydim,sanırım hafta içi evde olmak çok harikaymış,evimle kızımla ilgilenmek ruhsal olarak çok iyi geldi söylemeliyim,kızımda bol bol uyudu dün,dolayısıyla akşam 11,30 a kadar uyumak istemedi,bende ısrar etmedim doğrusu,anne-babasına doysun kızım diye.Zaten eskisi gibi yormuyor beni,tek isteği biraz daha fazla oyun oynamak birlikte,bizde yapıyoruz dediğini.

Hiç yorum yok: