19 Ekim 2010 Salı

TUVALET EĞİTİMİ 4. GÜN

* Diğer 3 gün gibi geçti bugünde. Artık 4. gün biraz daha iyi olur diye düşünmüştüm ama her seferinde çişin geldiği an söylüyorsun ve ben lazımlığa yetiştirip çamaşırlarını çıkarana kadar yapmış oluyorsun. Bir kere bir kısmını yetiştirebildim ve beraberce tuvalete döktük.

* Ümitsizliğe düşmek istemiyorum ama sanırım anneannene hak vericem, 'daha erken,çocuğu soğutursun,yaza doğru başlatırsın' deyip duruyor. Ama lazımlığa oturmaya karşı çıkmıyorsun ve kendiliğinden çişim var diyorsun ve yapıncada çok sevinip çığlık atıyorsun,belkide senin çiş eğitimin biraz daha uzun sürecek ama benim 5 günüm kaldı ve anneannen bu işe zaten karşı ve haftaya devam etmeyebilir eğitime...
* 2 iç sesim var; biri olmuyacak bu böyle diyor, diğeride olucak,başarıcam kesinlikle diyor. 5 gün bana yetmeli ve halletmeliyim. Allahım yardım et bana ve kızıma diyorum, hadi bismillah olucak :)

Hiç yorum yok: