11 Ocak 2012 Çarşamba

7 Ocak Nurturia Kıpraşması

     İnanılmaz keyifli bir cumartesiydi, sabah saatlerinde Brunch yaptık Nurti arkadaşlarımla, çoook uzaklardan geldiler sağolsunlar, Ankara grubu full çekti, Antalya, İzmir ve İstanbul dan kıymetli arkadaşlarımız geldi.
      Ayaklarına sağlık, çok mutlu oldum, yeni tanıştıklarımı çok sevdim, eskilerle ise hasret giderdim. Bruncha kuzumuda götürdüm, oyun odasından çıkaramadım hanımı. Birde oyun ablası koymuşlar Allah tan, ilgilendi tüm çocuklarla, oyun kaçacak diye doğru düzgün kahvaltıda yaptıramadım ama mutlu olunca ruhu doydu nasılsa diye düşündüm :)
     Öğlen uykusu nedeniyle eve geri döndük, kızımla uyuyup yemeğimizi yedik, anneannesine bırakıp tekrar yola düştüm.
     Bu sefer şeker mi şeker güzelmi güzel nurti arkadaşlarımdan Yaprak ın evine davet edildim, yine tatlı muhabbetli saatler geçirdik. Akşam saatinde mekanda buluştuk tüm kızlar, yeni katılanlarla beraber hoş saatler geçirdik, daha müzikli eğlenceli yer görelim diye, ordanda ayrılıp Gop ta güzel bir mekan seçtik kendimize, iyiki gitmişiz, hem içtik hem eğlendik :)
     Ertesi gün kuzum ve aşkımla alışverişe yürüyerek gidelim dedik, hafif çiseli bir hava eşliğinde mis gibi ot kokusunu çektik içimize. kuzu pusetinde hemencecik uyuyakaldı, uyku saatiydi aslında ama parkı, dışardaki canlılığı görünce uyumak istemez sanmıştım. Bizde rahat rahat yürüdük AVM ye kadar, alıcaklarımızı alıp döndük, nerdeyse kapının önüne geldiğimizde, kuzu uyandı, ben bu parkı istemem, gemili parkı isterim diye tutturdu ama gitmedik tabi o yorgunlukla.

Hiç yorum yok: