29 Mayıs 2018 Salı

Mezunum Da Mezunum...

     Henüz karne almaya 2 hafta var ama 25.05.2018 Cuma günü kızımın 4. Sınıf Mezuniyet Gösterisine gittim. Beklentimin üzerinde bir gösteriydi. Çocukların gülümsemesi, mutluluğu ve heyecanı için bile 1000 kere gidilir seyredilirdi. 2,5 saat kadar sürdü, sonuna kadar izleyip ellerim patlayana kadar alkışladım :) Kızımı alıp işyerime götürdüm, akşam Mezuniyet Yemeği için yine çok sabırsızdı. Bu sefer babası da katılacaktı ve aynı gösteriyi orda da gelemeyen veliler için yapacaklardı.


Mutlu son diye buna denir, öyle eğlendiler, öyle gülüp koşturdular, öylesine sarmaş dolatılar ki, seyretmelere doyamadık. Bir ara çoşmuşum, kızımda ısrar edince kendimi atmışım sahneye Erik Dalı oynuyordum :)))
İftar yemeğiyle başlayıp akşam 10:30 gibi sonlandı. Öğretmenine minnettarım kızımın, çok özverili, prensipli ama bir o kadar da çocuklarla içiçe, saygıların en büyüğünü hakediyor. İnşallah kızım ve diğer tüm öğrencilerin eğitim hayatı böylesi bir öğretmenle kesişir.



2 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Hayırı olsun, Allah nice mezuniyetlerini göstersin...

lovehouse dedi ki...

Amiin çok teşekkür ederim :)