2 Nisan 2012 Pazartesi

2 MART DİYALOGLARI

     Öyle şaşkın oluyoruz ki kuzu konuşunca, hiç beklemediğimiz anlarda, hiç ummadığımız kelimeler savuruyor bize, 'aaaa diyoruz, bunu da nerden öğrendi, nasıl konuşuyor bu kız?'... Bunu unutmayayım da, bloguna yazayım diyorum ama nerdeee...hep unutuyorum söylediklerini, aramızda geçen konuşmaları...İşte unutmayayım diye yazdığım diyalogu yazdım yazmasına da...bu seferde 1 ay olmuş, notları buraya kaydetmeyi unutmuşum :)))Çok daha ilginç konuşmalar oluyor aslında ama ben aradan 1 saat geçince unutuveriyorum neler konuştuğumuzu. Sanırım iyice yaşlandım. Bu arada söylemeden geçemiycem 39 oldum, taam 39...yoksa 40 mı oldum? :)))

N: Anne ben beyaz evi hiç sevmiyorum!
Ben: Paramız olduğunda kırmızı eve geçebiliriz kızım(sürekli kırmızı ev istediğini söylüyor)
N: Neden Allah bize para vermiyor?
Ben: Verir kızım, çok dua edersek Allah bize bütün güzel şeyleri verir.
N: Anne ben dua etmesini hiç sevmiyorum.
*Konuyu hemen değiştirdim :)))

N: (evde koşuşturuyor)Anne bu koşma ne biliyor musun?
Ben: Ne yavrum?
N: Şimşek Mc Queen arabalarla yarışıyorya,işte o.
Ben: hımm çok güzel(cahil anne)
*Daha önce hiç izlemedim bu çizgi filmi,sadece ismini duydum...

Islambez-Islak bez
Misacık Öğretmeni-Jimnastik Öğretmeni

Hiç yorum yok: