10 Ağustos 2018 Cuma

Ellerim Doldu :)



     Nasıl mutluyum anlatamam. Elimde kitabım kalmamıştı, dışarı da çıkıp zaman ayıramadım, şöyle güzelce kitapların arasında dolaşıp seçeyim, dokunayım demeye. Dün sipariş ettim bugün elimdeler. Kargocuyu görünce öyle içten karşıladım ki, adam da şaşırdı :)))
     Kitap Yurdu'ndan aldım hepsini. Aslında araştırmadan aldım. Daha önce elimde bir liste vardı ve bir kısmını bir önceki siparişte almıştım ama şimdi bulamadım o listeyi.
     Bir güzel sevdim önce herbirini, karşıma dizdim iş yerimde, bir süre baktım hangisinden başlasam diye :))
    Okumaya başladığımda gerçek hayattaki tüm kötülüklerden arınıyor, sadece kitaba odaklanıyorum. Bu da beni mutlu ediyor. Evde okuma alışkanlığım yok malesef, evde durduramıyorum kendimi ben. Temizlik, mutfak yada gezme çıkarıyorum kendime ve kızıma :)) Ama iş yerimdeyken, hele de işleri hafifletmişsem...oturup bir güzel okuyorum, kitaplar bir çırpıda bitiyor. Şimdilerde işlerin yoğun zamanı ama yine de belki araya bir kitap sıkıştırırım diye düşünüyorum.
     Kızımında kitap okumayı sevmesini istiyorum. Bir heves aldırıyor kitapları, okumaya başlıyor ama gerisi gelmiyor. Aslında biliyorum, ben evde okusam O'na örnek olacağım ama evde vakit olmuyor. Yaratmam şart oldu artık.

      Mutlu Anlar Koleksiyoncusu yazmış bugün Dünya Kitapseverler Günüymüş. Ben de seviyorum ne güzel bir gün bu diye düşündüm :)

18 yorum:

lovehouse dedi ki...

Nastya, Thank You,
I whant to follow you :)

Mavi Gökyüzünün Elleri dedi ki...

Kitap okumayı seviyorum, kitapları seviyorum ama odaklanmakta zorlanıyorum. Bir de her şeyden çok çabuk sıkılan biriyim. Sizin kitaplara bu kadar düşkün olmanız beni özendirdi vallahi. Kızınıza da alıştırmanız çok çok iyi olur. :D

lovehouse dedi ki...

Odaklanmak: ah keşke ders kitaplarında da aynını yapabilsem :((
Ben de uzun süre oturamayan, aynı şeyleri yapmaktan çok sıkılan biriyim ama kitap özellikle de roman okumak beni başka dünyalara götürüyor. Okuduğum hayaın içine giriyorum o an :)
Bu akşam için aradım kızımı, başlıyoruz dedim. Bakalım ne olacak :) Sevgiler.

deeptone dedi ki...

ay en büyük tutkum işteeğğğğ :)

lovehouse dedi ki...

Deeptone dimi ne güzel şey :)

lovehouse dedi ki...

Mina,thank you, I will follow you too :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Keyifli okumalar dilerim :)

Beyaz Yakalı dedi ki...

Okumak en güzel eylemdir insan hayatında. Bunu işyerinde başarabiliyor olmanız konusunda çok şanslısınız.

deeptone dedi ki...

miribaaaaaaa

lovehouse dedi ki...

Hoşgeldiniz Beyaz Yakalı :)
Kesinlikle . İşyerimde birkaç gün boşluğum oluyor, yoksa her zaman mümkün değil okuyabilmem, ben de o araya sıkıştırıyorum zevkle okumalarımı :)

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Gamze :)

lovehouse dedi ki...

Merhaba Deeptoneeee :) Geldim yeni geldim, işlerimi toparlayıp dönücem yakında :) özledim sizleri :)

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Kitap sevgisi farklı bir duygu. Kitaplara öyle bakmak. Hangisinden başlasam demek. Kitap sevmeyen anlayamaz 😀

lovehouse dedi ki...

Cem Kazan,
Aynen, ben de öyle bakıyorum onlara :) Yaz, tatil derken ancak bir yarısını okuyabildim, aklım okuyamadıklarımda :)

Merve Uzun dedi ki...

Çok güzel kitaplar seçmişsiniz! Keyifli okumalar:)

lovehouse dedi ki...

Teşekkür edrim Merve Hanım :) Hoşgeldiniz bloguma.

Dönüşü Olmayan Orman dedi ki...

En çok katma değer yaratan alışveriş kitaplar için olan ister online sitelerden, ister kitap fuarı veya kitapçılardan. Hepsini keyifle okuyup yorumlamanız dileğimle.

lovehouse dedi ki...

Dönüşü Olmayan Orman, hoşgeldiniz bloguma :)
Tercihim tabiki kitapçılar, tavsiye edilenler oluyor. Çok teşekkürler :)