31 Mart 2009 Salı

08.03.2009 İLK KAŞIK MACERAMIZ...:)


BÜYÜKLER GİBİ YERMİŞŞŞŞŞŞ...
Evet biraz karıştı ama hala geçmişi yazınca aklıma geldikçe eklemeler yapıyorum.
08.03.2009 da yani 4 ay 8 günlükken artık ek gıdaya geçmem gerekiyordu.Araştırdım,ilk olarak havuç,elma suyu uygunmuş.
Bir güzel havucu rendeleyip(cam rende)gazlı bezle süzdüm.Yarım çaybardağı ve senin için özel aldığım tabak-kaşık setinin kaşığıyla mama sandalyende sana sundum.Babişinde bende merakla izledik seni.İlk tepkin ek gıdaya ne olucaktı acaba....Çok mutlu olduk,güzel güzel yedin aşkım,hemde şapır şupur...:)Her yanımız havuç suyu oldu tabi,çok komik görünüyordun...
İlerleyen iki gün daha havuç denedim,sonra elma suyuna geçtim.Biraz ara verdim ve bu seferde ikisini karıştırıp verdim,kaşıkla yemeyide havuç elma ikilisinide sevdin şükür...
Yoğurt denemem ilkinde başarısız oldu.Evde kendim mamanla mayaladım,çok güzelde tuttu.Ama gelgelelim küçük hanım sevmediniz yoğurdu.Birdahaki seferde elma suyu katarak verdim biraz yedin.İnşallah seversin diye dua ederken annem bugün beni aradı(31.03.2009)hazır yoğurttan sana koca bir yemek kaşığı yedirdiğini söyledi,içinede biraz bal koymuş.Aferin kızıma,afiyet olsun....

Hiç yorum yok: