31 Mart 2009 Salı

YEREL SEÇİMLER...HAFTA SONU





Hanım Sultanla Sandığaaaa......
29.03.2009 pazar günü yapılan yerel seçimlere ailece gittik,evimizin hemen yakınındaki Kanuni Lisesinde oyumuzu kullandık.Hayırlı olsun....

Kuzucum sen bizimle sandık başına gelemedin,çünkü sandık 6.katta idi.Dolayısıyla bize iki iş oldu,önce ben çıktım sonrada baban çıkıp kullandık oyumuzu.Sonucu soracak olursan babanla bizim beklentimiz doğrultusunda sonuçlanmadı :)

Seçim günü belkide uzun zamandır unuttuğumuz güzel havayı güneşi görünce eve girmek istemedik.Hepberaber meşhur Etlik yürüyüş yolundan yürüyerek havanın tadını çıkardık.Biraz soluklanmak birazda alışveriş için Antares'e uğradık.Sonra babişin bana tatlı ısmarlamak istedi,Fireza ya uğradık,su kenarı ferah bir yer.Kuzucum orda uyandın ve mamanı verdim,kucağıma aldım,bir daha da inmedin :)

'Sen büyüdünde etrafamı bakıyorsun,arabana binmek istemiyormusun'Arabaya yatırmam imkansız hale geldi,biraz baban biraz ben gidene kadar kucakta etrafla ilgilendin.Canım kızım öyle tatlısınki....

Hiç yorum yok: