13 Mart 2009 Cuma

ANKARA YA YUVAMIZA DÖNÜŞ

Aşkım sonunda evimize geldik,sen doğmadan önce evimizi bir güzel temizletmiş ve tüm hazırlıklar tastamam evden ayrılmıştık. Yuvamıza girince ilk iş sana heryeri tanıttım,tabi senin umrunda değil..:) uyumaya çalışıyorsun, bende bır bır bır... sana anlatıyorum: burası banyoooo,burası senin odaaaaan :)))))
Tüm eşyalarımızı yerleştirdik,Sıra yakınlarımızın ziyaretlerindeydi.Evimiz hiç boş kalmadı birtanem.Zaten anneannenlerle Hülya teyzenlerle aynı muhitte oturuyoruz.
Hepsi seni çoook sevdiler aşkım.Anneannen benim çocuğumun olmasını çok istiyordu,herzaman 'bebeğin olsun ben bakacağım' diyordu.Dediğinide yaptı.(Halen olayları geriden yazdığımdan geleceğide serpiştiriyorum yazılarıma)
Büyükanne ve büyükbaban İzmir den geldiler aşkım. 1 hafta kaldılar bizimle,sağolsunlar elimi birşeye sürdürmediler,ziyaretçileride ağırladı babaannen.Bana ve sana takını taktılar pamuğum.Bir kazak hurcu dolusu sana örgü kıyafet getirmişler,babaannen örmüşte örmüş,tabi pijamalarda getirmiş, pusetini ve mama sandalyenide dedenler aldı sağolsunlar.

Levent amcan ile yengende seni görmeye geldiler,hediyeni ve takını verdiler pamuğum.Onlarında minik Ece leri senden 3 ay önce dünyaya geldi.Allah uzun ve sağlıklı ömür versin.
Asıl ziyaretçilerimiz büyükbabanlar gittikten sonra gelmeye başladılar.Kırkımız çıkmadan dünya eş-dost geldi.Hepsinide ağırladık,seni çoook sevdiler uslu kızım.Pıtırcığım pamuk kızım.



Kırkını Uçurduuuuuk....Pamuğum, kırkını uçururken Derya teyzenlerde Ankara daydı.Hep beraber cümbür cemaat uçurduk gitti :)
Baban kırk uçurmayı göremedi çünkü o gece nöbetçiydi birtanem,çok üzüldü ama ben resimlerini gösterdim ve tüm ayrıntıları anlattım merak etme :)))
Yine tüm aile ilk kez seninde olduğun Kurban Bayramını(2008) kutladık.İlk harçlığını aldın kuzum.Seni Çook Seviyoruz.İyiki varsın....
2007 de Evlilik Yıldönümümüzü yanlız geçirmiştik,16.12.2008 de üçümüz kutladık 2.yıldönümümüzü.Sen çok küçük olduğun için evde hazırlık yaptım canım.Henüz işe başlamamıştım ve özel günümüz hafta içine rastlamıştı.Babana bu yıl bir şey yapmayalım kuzu çok küçük dışarı çıkamayız dedim,oda kabul etti.Baban gelmeden birgüzel hazırlandım,romantik mum ışığında bir masa hazırladım,her tarafa mumlar yaktım,sende anneciğine izin verdin uslu uslu durdun sanki biliyormuş gibi günün anlamını.... :) Baban gelince şok oldu,çok sevindi...'benim güzel eşim ne güzel olmuş,nasılda hazırlıklar yapmış,Kuzu Sultan ne akıllıymış...' diye konuşup durdu güzel güzel...

Bizim için çok özel bir geceydi: BEN BABAN VE SEN...TEŞEKKÜR EDİYORUZ KIZIM...

OOOOOOOOOOOOO......... Tatlı kızım,çok komiksin yaaaaa....Şapkanı yerim ben senin...Hele şu emziğe bak ne kadarda devasa duruyor senin elinde(oysa küçücük emzik) :))
Tabi böyle kalmadın şimdi yanacıkların doldu,güzelmi güzel bir kız oldun sen yaaaa...
Şu tatlılığa bak uyuyup kaldın babişinin koynunda,aşkım zaten hep babişinin omzunda büyüyorsun,orda uyutuyor babiş seni.










Canım kızım doğduğunun ilk günleri nasıl İstanbul-Ankara yollarındaysan (Kırkın çıkması beklenirya dışarı çıkmak için)şimdide Ankara turu yapıyoruz hergün.Babanla ben gezmeyi çok seviyoruz,malum sen kış bebeği oldun ama biz yine durmuyoruz evde,hiçbiryer bulamazsak alışveriş merkezlerindeyiz.Sende öyle akıllı bir çocuksun ki,mışıl mışıl uyuyorsun biz gezerken.Aferin bizim tatlı kızımıza...

Hiç yorum yok: