19 Mart 2009 Perşembe

HAYMANA GEZİMİZ...




Canım kızım,henüz çok miniksin ama annenle baban duramıyor.Ben bağırıyorum 'tatil istiyoruuuum,uzun yol gideliiiiim' diye. Sonunda baban sesime kulak verdi. Böyle söylediğime bakma babişininde tatili gelmişti zaten. Kendiside bayılır yol yapmaya...Karar verdik Şubat 2009 da bir hafta sonu nereye gidelim,nereye gidelim...Haymanaaaaa...Kaplıcaaaa...Cumartesinden çıktık yola,Ankara da yağmur kar yok,Gölbaşını geçtik Allahım o nasıl kar,sis...Kuzucum öyle uslusunki,gidenedek uyudun.Yolda baban Jandarmaya uğradı,gidebileceğimiz yerleri sordu. Süper,Doktorun yeri diye bir kaplıca otel varmış,asker emeklisi bir doktor. Bulduk ve yerleştik,sen yine akıllı akıllı mamanı yiyip uyuyorsun. Akşam da Türk Sanat Müziği varmış canlı canlı....Çok sevindik hazırlanıp restorana gittik. Tabi en küçük müşteri sensin,ilgi odağı,kucaktan kucağa gidiyorsun,baban bozuluyor seni herkese vermeme ama ben devam ediyorum. Hiç ağlamadın kuzucum. Baban bana 'huysuz ve tatlı kadını' söyledi müzik eşliğinde.
Kısa ama süper bir tatildi, bizim için değişiklik oldu,sende bizi yormayınca daha bir keyifli oldu.Minik kuzu senin ilk kez gün ışığını direk görmende bu tatilde oldu.Hep battaniyelere sarılı veya arabanda üstün kapalı çıkartırdık dışarı,ama bu sefer karda resimlerini çektik.Pazar öğleden sonra kahvaltımızı yaptıktan sonra dönüş yaptık evimize.

Yolda baban Gölbaşından geçerken sucuk-ekmek dedi....Anneciğinin aklına soktu.Daha dururmuyum,uğradık restoranların birine,cam kenarı göle karşı şöyle bir keyif yapalım dedik.Siparişi verdik,bu arada mamanı hazırladım vereyim derken.....olanlar oldu kuzum.Sen ortalık yere çıkarıverdin.(senin reflü olduğunu sanıyorduk,günde bir fışkırtarak kusuyordun)Neyse temizle et derken sucuk-ekmek oldu buzzzz...Yeniden ısıtılıp yendi ve doğğğru evimize...
Teşekkür ederiz babası çok güzel bir hafta sonuydu....

Hiç yorum yok: