20 Haziran 2012 Çarşamba

Yine çok eğlendik,yine coştuk :)

     Harika bir hafta sonu daha geldi geçti....yaz geldi, havalar ısındı, kanımız kaynıyor, istiyoruz ki hafta sonlarımız dolu dolu geçsin. Öyle de oluyor, sağolsun sevenlerimiz, sevdiklerimiz :)
     Cumartesi heyecanla uyanıp, güzel bir kahvaltı yaptık, ardından da kalan piknik malzemelerini hazırlayıp düştük yola :)
     Arkadaşım Hatice ile harika bir sofra kurduk, mangal aşkımın ellerinden öptü :))) Nefis bir mangal partisi oldu, hem Hatice ye, hemde aşkıma çok tşk ediyorum, ikisininde ellerine sağlık. Gerisini fotolar anlatsın, siz izleyin :)
     Pazar günü ise babalar günü kutlaması yapmadık, çünkü biz geçen haftadan kutlamıştık kendi aramızda :)) aşkımın anne-babası gelmişlerdi İzmir den, anneannesi ameliyat olduğundan, onun bakımını üstlenmişlerdi, oraya gittik bizde. Geçmiş olsun dedik anneanneye. kuzum çok eğlendi, çok seviyor onları, senede bir görüyor olsada dilinden düşürmüyor onları. Büyükannem bana şunu öğretti, bunu anlattı...hep hayali ama anlıyorum ki eksikliklerini hissediyor hep.
     Dolu dolu bir hafta sonuda böylece sonlandı, darısı diğerlerine olsun :))
 Not:  kuzu ile ilgili gelişmeleri hep yazmayı unutur oldum, sanki burası kuzumun blogu değil, bizim günlüğümüz gibi oldu. Kızım 1 aydır ev adresimizi tam olarak ezbere biliyor, babası ezberletti, şimdiye kadar ezberletmediğimiz içinde hatalı buluyorum kendimizi. Neyse Allah korusun tabi ama temkinli olmakta fayda var. Başka başka gelişmelerde var ama kızımın kendi bloguna dahi yazarken korkuyorum artık, kendimiz dahi o kadar çok nazar değdiriyoruz ki ...yazamıyorum şimdilik...
     Haftaya kısmetse İstanbul taraflarında olucaz...iple çekiyorum o 4,5 günü :)))

Hiç yorum yok: