22 Ocak 2020 Çarşamba

2020 Hedeflerim Mim

     Uzun zamandır mim yapmamıştım. Sevgili  Bi Çay beni mimlemiş, teşekkür ediyorum. Mim konusu '2020 Hedefleri'. Ocak ayı bitmeden mimi cevaplamam gerekiyordu.
     Maalesef bu yıl bir hedef belirlemedim. Sanırım hayat telaşı, koşturması engel oldu düşünüp kararlar almama. Üstelik artık zaman sanki koşuyor gibi hızlı geçiyor benim için, yakalayamıyorum.       Yoksa her yıl çekirdek aile olarak Aralık ayının son haftalarında elimize birer kağıt kalem alıp, birbirimize okumadan, yapmak istediklerimizi, beklentilerimiz yazar zarfa koyardık. Sonraki yılın Aralık ayında açar okurduk birbirimize ve nelerin gerçekleştiğine, neleri yapamadığımıza bakıp değerlendirme yapardık. Hatta çokta eğlenirdik yazdıklarımızdan. Bu yıl bunu bile unuttuk.

İnternetten alıntı
     Dileğim sevdiklerimle uzun yıllar sağlıkla ve mutlulukla bir arada olmak. Kimseye muhtaç olmadan yaşamak :) Hayırlısıyla emekli olup yine sevdiklerimle güzel anlar biriktirmek, tabi bir sahil kasabasında :))
     Bu arada Mia dan haberler vermek isterim. Kendisi gittiği gibi geri döndü :)) Çok nazlıymış hanımefendi, çiftleşme dönemi de bitince geri aldık kızımızı. Ev sahibesi hanımla yatar kalkar olmuş, gözü Pati'yi görmez olmuşmuş :)) Neyse anneanne olamadım bu sefer. Sonraki çiftleşme döneminde bize alırız yeni çifti diye düşündük. Çünkü çok özledik, zor oldu bizim için yokluğu. Meğer ne çok alışmışız sevmişiz kızımızı. Geldi geleli daha bir nazlı dolaşıyor evin içinde. Yanımızda daha uzun yatıyor artık, huyu suyu değişmiş sanki. Eskiden kendini sevdirir sonra geçer ayak dibimizde kıvrılıp uyurdu, şimdi koynumuza sokulup uyuyor, öyle güzel, öyle sevgi dolu ve yumuşak ki :)
Gölbaşı Sahil Caddesi
     Hafta sonu Gölbaşı'nda kahvaltı yapalım dedik iki aile. Sabah saatleri evden çıkarken bir iki atıştırıyordu kuru kar. Şehir merkezinden uzaklaştıkça karın varlığı hissedilir olmuştu. Gölbaşı ise inanılmaz karlıydı ve halen yağıyordu lapa lapa. Hazırlıksız giyinmiştik. Güya kahvaltı sonrası göl kenarında yürüyüş yaparız diye spor ayakkabıları giymiştik. Ne gezeeeer fıyır fıyır kayıyor yerler, ayakkabılar ıslanmasın diye ilerleyemedik bile. Birkaç kar fotosu pozu, azıcık dilimizi çıkarıp yağan karları yakalamaca, birazda çocuklar kar topu yapmaya çalıştılar ama eldiven hazırlığımız da olmadığından, uzun soluklu olamadı :)) Yine de biz deliler iyi eğlendik. Şehir merkezine geçip başka bir mekana konuçlandık. Orada da kar yağıyordu ama yerler tutmayınca keyifli yürüyüşler yaptık. Çocuklar da eğlenmiş oldular.
     Bu nasıl bir ödev vermektir biz anlayamadık. Kızımın inanılmaz ödevi var iki haftada bitirmesi gereken. Karnelerin alındığı günün akşamı başladı yapmaya. Karne kutlaması için arayanlara ders yapıyorum deyince çok şaşırdılar Cuma akşamı :(( Okul açıkken bile bu kadar ödevi olmuyordu. Hal böyle olunca bir tatil planı yapamadık, Ankara da geçecek günlerimiz. Havalar çok soğuk gidiyor, dışarılarda gezemeyiz. AVM. ise şu sıralar domuz gribi kol geziyorken hiç mümkün değil. Evde tıkılı kalmak zorundayız. Haftaya izin almak istiyorum kızımla plan yaptık. Derslerden arta kalan zamanlarda mutfak dolabı boyama, mutfağımızı yenileme projemizi gerçekleştireceğiz nihayet. Tüm malzemeleri aldım bu hafta geldiler şükür.
İnternetten alıntı
     Aslında bahar aylarında yapılması gereken bir projeydi ama havalar güzel olunca insanın aklı hep sokakta oluyor. Zaman bulup dizimizi kırıp evde bu işleri yapamadık. İş başa düştü kış günü boyayacağız artık. Öncesi sonrası da yaparım görürsünüz sizlerde. Vazgeçme erteleme şansımızda kalmadı, siparişler geldi yığıldı evin bir köşesine. Alnımın akıyla çıkarım inşallah bu işin altından :))
     Öncesinde araştırmamı yapmıştım zaten. Malzeme listesi, yapılacaklar sıralaması ve bitiş. Boyaları aldım, hatta fayans folyosu aldım gıcık olduğum desenleri kapatmak için. Ben de hobi blogları gibi bir post girerim başarılı olursam :)) Bu arada folyolarımı Renklendir Hayatını sitesinden sipariş ettim. Fiyatlar uygun ve sitesinde uygulama videoları var. Ayrıca intagram hesabında bir çok kişi alıp kullanmış malzemeleri ve memnun kalmışlar. Boya ve boya malzemelerini Gittigidiyor dan aldım, diğer sitelerden daha uygun geldi fiyatları, karşılaştırdım tabiki. Ayrıntılı bilgiyi boya bitimi sonrası gireceğim postta anlatırım, sağlıcakla kalın, sevgilerimle :)



35 yorum:

kadriye dedi ki...

Yıl sonu ailecek gelecek yılı planlama fikrine bayıldım. Bu yıl bizde yapalım. Blogları bu yüzden çok seviyorum, yeni şeyler öğreniyoruz, fikirler alıyoruz birbirimizden. Teşekkürler.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Gelecek yıı planlama olayı güzelmiş geç kalmadınız şimdide yapabilirsiniz. Kızınla sana kolay gelsin mutfak dolaplarının öncesi ve sonrasını merakla bekleyeceğim.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Cevapladığınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Güzel mim olmuş. Kedi de geri gelmiş.

Not : Sanat penceresi ismini değiştirdim bi çay yaptım .

dlkgzr dedi ki...

sitede ki çıkartmalar benimde hoşuma gitti , bulaşık makinesi için alacağım galiba ...

lovehouse dedi ki...

Kadriye, Beğendiğinize sevindim, küçük ama mutluluk verici bir aktivite oluyor :) Ben de bu yönünü seviyorum, ne güzel fikir paylaşımı :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, evet olur aslında :)
Her şey tastamam hazır, ben de çok heyecanlıyım. Hepsini çekip buraya yükleyeceğim.Teşekkür ederim.
Sevgilerimle :)

lovehouse dedi ki...

Bi çay, mimlediğiniz için ben teşekkür ederim :) Geldi de nazlı nazlı dolanıyor evimizde :))
Son zamanlarda giremiyordum blogunuza. Dün de denedim blog adresi bağlantısı için yine ulaşamamıştım.
Neyse düzeltmemi yaptım postumda teşekkürler :)

lovehouse dedi ki...

dlkgzr, güle güle kullanın şimdiden :)
Ben banyoya da böyle bir güzellik düşünüyorum mutfağı halledersem, yeni planlarla buradayım :))

Ada Deniz dedi ki...

Genelde ödev verilmiyor artık ama bu kadar ödev kötü olmuş sizinki. Çocuklar biraz dinlenecek sonuçta. Boya işlerinizde kolaylıklar dilerim bu arada..

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok ödev verilmesi kötü olmuş. Kızçenin 15 gün tatili var zaten dinlensin mi ödev mi yapsın :((

Derya dedi ki...

Mia'nın sokulup uyuması ne güzel, özlemiştir sizi. Ödev konusu şaşırttı, ben hiç ödevden yana değilim ama fazlası da olmasın, ayarlamak önemli, azı unutturur, çoğu bıktırır. Kolaylıklar diliyorum ilk günden başlamış çocuk :( Kar bir var bir yok, ne tuhaf bir kış oldu bu yıl. Varlığı keyifli o bir gerçek. Mutfak yenileme projenizi merakla bekliyorum, şimdiden kolay gelsin... :)

deeptone dedi ki...

miaaaa tatliş yaaa. ödevler amaniiiin :) ay tatilde boya mı yaptırcan kızaaaaa :) sizin gezmeler hep hoş :)

Yurdagül Çelik dedi ki...

Ben de bu yıl için pek bir hedef koyamadım.Ben de mimlendim,bakalım ne yazacağım :)

*mehtap dedi ki...

Biz buralarda kar göremedik,büyük olasılıkla göremeden bu kış geçecek.Çünkü kuşlar cıvıldamaya başladı dışarda:)
Aylar, günler su gibi geçiyor, yetişemez olduk gerçekten.
Tadilat bu mevsimde biraz zor ,kapı pencere pek açılmaz, boya kokusu falan,yine de kolay gelsin.Başlamaya niyet ettin mi yarısı bitmiş demektir zaten.
Bahara güzel temiz bir mutfakla hayata devam edersiniz , ne güzel.

lovehouse dedi ki...

adadeniz, ne gezeeer dinlenemedi gerçekten çok yüklüydü ödevi. Hatta 100 kadar soruyu da yapamadı yetişmedi, biz de üstelemedik artık.
Teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Gamze Esra Ersöz, göz açamadı dersten :(( Aralıksız yaptı gerçekten, yetişmedi hatta :(

lovehouse dedi ki...

Derya, özlemiş ama sanırım en çok ta biz özlemişiz :)
Ders sorma bıkkınlık getirdi. Sabah okula giderken hiç gidesi yoktu. Bir kısmını da yetiştiremedi. Teşekkür ederiz.
Mutfak bitti aslında ama duvar kağıtları yetişmediği yani az geldiği için yarım kaldı. Eksikler tamamlanınca fotoğraflarıyla yayınlayacağım :) Çok mutlu oldum içim açıldı çok güzel oldu :) Teşekkür ediyorum, sevgilerimle :)

lovehouse dedi ki...

Deepciğim, Mia geldi evimiz şenlendi resmen :)) Ttailde ders ve boya vardı birde cenaze oldu anlatacağım birazdan canım.

lovehouse dedi ki...

Yurdagül Çelik, zaman çok hızlı ilerlemeye başladı, sorumluluklar da o kadar arttı ve artık durup dinlenemez düşünemez olduk biz :( Blogundayım birazdan, sevgilerimle :)

lovehouse dedi ki...

Mehtap, ay ne güzeeeel kuşlar ılık hava deniz :)
Yetişemiyoruz koşturmaca ile gelip geçiyor anlayamıyoruz zamanı.
Su bazlı olunca hiç koku yapmadı. Ben de yazın yapılır diye düşünürdüm ama kombi yanınca çabukta kurudu :) Bitti bitti teşekkür ediyorum :)

Yurdagül Çelik dedi ki...

Çocuklara tatilde bu kadar ödev verilmesini doğru bulmuyorum.Çocuklar biraz da olsun dinlensin ya...

HürPost dedi ki...

Planlı yaşamak çok güzel sizinde bu alışkanlığınız güzel umarım emekli de olursunuz kaleminize sağlık

LerzanKaradan.com dedi ki...

evde tamirat, tadilat işlerine başladın mı sonu gelmiyor :)) ama yapılınca da harika oluyor. Mutlu oluyor insan yapılan yeniliklerden. Boya işi çok zahmetli olsa da sonrası güzel oluyor.

Blog Enfim .... dedi ki...

É muito bom planejarmos coisas boas com a família 🙏
Amei sigo você 😉

Blog Enfim .... dedi ki...

Amei a postagem ♥️ digo você 😉

lovehouse dedi ki...

Yurdagül Çelik, açtım okula ilk gün epey söylendim ama verilmiş bir kere, mecbur yaptı :((

lovehouse dedi ki...

HürPost, çok teşekkür ediyorum, inşallah :)

lovehouse dedi ki...

Lerzan Kara, ne olacak ki yaaa diyerek başladık ama araya başka bir sıkıntı girince epey zorladı bizi boya işi. Bitti tabi şimdi severek kullanıyorum. Teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Enfim Unhas, muito obrigado :)

maviye iz süren dedi ki...

dileklerinin gerçekleştiği bir yıl diliyorum Ferdacımmm :)
Mutfak boyama işinde kolaylıklar :)

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ederim Baharım, inşallah hepizinki gerçekleşsin :)

deeptone dedi ki...

son yazıma bi baksan yaa :)

lovehouse dedi ki...

Deep, tamamdır :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Umarım bütün dilekleriniz gerçekleşir. Çalışmalar çok güzel; tebrikler.

Kâmil bal dedi ki...

EVDEN EVE NAKLİYAT

ŞEHİRLER ARASI NAKLİYAT

maltepe evden eve nakliyat

kartal evden eve nakliyat

beylikdüzü evden eve nakliyat

kadıköy evden eve nakliyat

Ataşehir Evden Eve Nakliyat

Şişli Evden Eve Nakliyat

Ümraniye evden eve nakliyat