19 Şubat 2013 Salı

Buz Pateni

Cumartesi sabahı aşkım gelince güzel bir kahvaltı sonrası, ne yapalım diye düşündük. Gerçi ben geceden bunu zaten düşünmüştüm :))) buz pateni yapmaya götürelim(ki hiçbir deneyimimiz yok) dedim. Nerde var, şurda var...hem Tepehome u gezeriz, iki birşey atarım çantamıza...mutfak dolabı düştüğünden buyana, halen eksiklerimiz var mutfakta.
     Çıktık A City AVM.ye gittik, yok...bakınıyoruz yok...iyice sinirlendi bu arama çalışmalarımızda...biliyordu ki bir terslik var ve buzpateni alanı yokolmuş :( Sorunca öğrendik ki '3 ay kadar olmuş kaldırılalı'. durumu anlattık, başka bir yer buluruz ama şuan yakınlarda buzpaten sahası yok diye. Tamam dedi üzüntülü şekilde. 'hadi dedim kum boyama yapalım, hem çoktandır istediği uçan balonlar vardı orda'. Bebekken yapmıştık..belki 1 yaş civarları...çok mutlu oldu kuzum, çok sevdi bu işi. perisini kumla boyarken, başka bir kız çocuğu geldi, aynı periden aldı O da, boyamak için. sürekli olarak 'benim ki daha düzel dimi anne?ben daha düzel renk seçtim dimi anne' aralarda da çığlık benzeri kahkahalar atarak bir bana, bir babasına...birde görevli ablasına gösterdi şaheserini :)))
     AVM. deki mini lunapark ta ise bensiz eğlenmek istemedi, biraz gezip etrafa bakındıktan sonra Tepehome a gittik. Biraz alışveriş yaptım, gözüm gönlüm açıldı yine :)
     Pazar gününü de evimizde sıcacık, dinlenerek geçirdik, akşam üstü yürüyüş yapıp biraz hava aldık mahallede.

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Bu kızlar sanırım buz patenine takılmış durumdalar Ada'da her fırsatta buz pateni ne gidelim anneciğim diyor rüyasında bile görüyor artık ,hatta geçen gün oyuncak tencerelerini ayağına geçirmiş buz pateni yapıyormuş çok güldüm.Naz cım tabikide senin kum boyaman daha güzel o kız zaten senden kıskanıp seçmiş perileri:)

lovehouse dedi ki...

Dün Belpa yı aradım sırf Naz buz pateni yapsın diye ama paten hocası Naz ın yaşı itibariyle,kurs görmeden paten yapmaya çalışmasını uygun görmedi.hatta şöyle bir dil kullandı:başını gözünü yararsınız mazallah :)))saati 50tl. imiş kursun,akşamları yokmuş,hafta sonlarıymış...vs.
bende bu sevdadan vazgeçtim.
yüzme kursu bakıyorum şimdilerde, yazın tatilde,hiç değilse kolluksuz suyun üzerinde kalabilsin diye. bakalım kısmet :)
Ada cım ne yapsın,bakmış annesi götürmüyor, kendi çare bulmuş yavrum :))
öptüm Öznur cum.

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Doğru aslında kurs görmeden girmek mantıklı değil ama çocuklar işte bunu anlayamazlar ,yüzme kursu iyi fikir bende sormuştum bizim gittiğimiz yere ama 6 yaşından önce almıyorlar.Aynen öyle ablacım Ada en sonunda kendine buz pateni yapacak bişey buldu bizde çok öptük sizi:)

lovehouse dedi ki...

Ankara da da genelde 6 yaş malesef ama 4 ve üstü için de çok azda olsa kurs var, çoğu çok pahalı, özel ders zaten 600-800tl. civarı :( Ben bir yer buldum, bakalım nasıl olacak :)

maviye iz süren dedi ki...

Nazcım çalışman çok güzel olmuş süpersin...

Tşkler Bahar ablası :)

PillePalle dedi ki...

So cute! Your littler daughter is a real artist :)
Best regards, PillePalle

lovehouse dedi ki...

PillePalle :) Çok teşekkürler :)