9 Nisan 2013 Salı

Küçük Ergen (2)

     Dün akşam nerden estiyse, kreşten gelir gelmez 'bana elbise giydir' dedi, yemek yer yemez giydirdim kendi seçtiği elbiseyi. Havalı havalı gezmeler, poz vermeler, üzerine de takılar takmalar :) aşkım ile birbirimize bakıp bakıp güldük akşam akşam :))) Ne oldu bu kıza, ergen mi kesildi başımıza diye... Akşam uyku vakti geldiğinde yine yatak krizi başladı:'bu kanepeyi babam neden burdan dötürmedi,istemiyorum bunu...üüüüüü' şeklinde.
       Neyse bir geceyi daha kazasız belasız atlattık, alışacak inşallah bu şekilde. Gece uyuduktan sonra kendi yatağıma geçme planları yapmıştım aslında. Kalktığım yere, bedenimin yerine yastık koyacaktım, kafamın yerine de saçlı, koca bir oyuncak kafası vardı, makyaj yapıyor ona, saçlarını boyuyor falan...onu koyacaktım.
     Gece uyanıp beni yoklar hep yıllardır, işte yine yoklasa ben sanacaktı kafayı :))) Malesef uyuyakalmışım kanepede, plan yattı ama bu gece yapıcam kesin. Biliyorsunuz, hafta sonu oyuncak odasından kanepeyi almıştık, böyle olunca odanın halısı yetersiz kaldı, 2 küçük halı vardı odasında, şimdi çıplak çıplak kaldı oda. Birşeyler düşünmeli ora için ama ne?

6 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Umarım en kısa sürede ayrı yatmaya alışır
kız çocukları hep aynı
gülce de bayılıyor makyaj yapmaya
nazcım yine çok şirin
öpüyorumm

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Naz cım pozlarım harika ,annesi Naz galiba ciddi ciddi ergen olmaya karar vermiş baksana bir kokoş edasıyla poz vermeler küçük hanımda :)

PillePalle dedi ki...

Funny little girl :)

lovehouse dedi ki...

İnşallah Bahar cım,sağol :)
bu gece de tek yattı,karşı kanepeden sabaha karşı uyanıp gittim kendi yatağıma,sabah baktım mışıl mışıl uyuyor maşallah :)
Gülce mi de çok öpüyorum,minik ergenlerim benim :)))

lovehouse dedi ki...

Öznuuuur :)))tam kokoş yaaa

lovehouse dedi ki...

PİllePalle,tşkler :)