2 Ağustos 2019 Cuma

Yaz Bitmesin

      Yaz ayları tam başladı derken bir yağmur bir fırtına diye diye bitirdik Temmuz'u. Hadi hakkını yemeyeyim 3.haftasında düzeldi. Geldik Ağustos'a...eee bitti yani Ankara da yaz. Ben doyamıyorum güzel havalara ama hemen bitiveriyor çok üzülüyorum. İnsan hergün birşeyler yapmak istiyor, gezmek, denize girmek, bol sohbet...ev ve iş dışında her yerde olmak istiyor. Blogları hep takip ediyorum ama bir türlü post giremedim buraya. Bari haftanın son günü gireyim halimi anlatayım dedim :))
      Evde Mia ile eğlenceli geçiyor günlerimiz. Tamamen iyileşti, evimizin ferdi oldu kendisi. Çok sevimli, şefkat arayan, sevilmek için etrafımızda dolanan bir kedi Mia. Ufacık bir ses olsa ürküyor. Henüz geçmişteki korkularını atamadı ama bize çok alıştı, biz de ona.
   


          Sevimli Hemstır ımız Çiko ile Mia nın ilişkisi çok ilginç. İkisi de birbirlerinden korkmaları gerektiğini bilmiyorlar, yani sanırım böyle bir korku öğretilmemiş onlara :)) Mia gidip Çiko nun yanına kıvrılıp uyuyor, Çiko da hiç umursamadan uyukluyor yanıbaşında :))


     Geçen haftalarda peşpeşe düğün dernek dolaştık. Ne çok ihtiyacım varmış oynamaya, sahneden inmedim, bol bol göbek attım :)) Ay evlenin evleninde bize de eğlence lazım dedim :)
     Kızım yüzme kursuna gidiyor 1 aydır. Yüzebiliyor aslında ama stil öğrenip doğru yüzsün istedik oldu :) Kendi de memnun bu durumdan biz de :) Yüzme kursunu internet araştırmalarım sonunda buldum. Çok memnun kaldık Cenk Tunç hocadan. İsteyen arayan varsa 3 yaşında da 70 yaşında da öğrencisi var ve çok çabuk yol alıyorsunuz derste. Böyle diyorum çünkü ilk derse ben de katıldım. Yıllardır yüzerim ama doğaçlama hareketler yaparım. Hoca bana 1-2 hareket söyledi, baktı hemen yapabiliyorum. Dedi ki; Sizin yüzme öğrenmeye değil, ne yapacağınızı söylenmesine ihtiyacınız varmış :)) Çok hoşuma gitti bu ama gerçekten çok doğru kelimelerle ifade ediyor nasıl yapacağımızı anlatıyor. Yapamamak mümkün değil bence. Kendisine ulaştığım sitede başka hizmetlerde var, bir bakın isterseniz. Armut burdan inceleyebilirsiniz.


     Hava güzel olunca hafta sonları havuz başılar, piknikçilik falan yaptık arkadaşlarla. Yaz bitme lütfeeen :)
   

      Hiç kitap okumadın mı derseniz maalesef sadece 2 kitap okuyabildim Temmuz ayında, onları da başka postta anlatırım, sevgiler :)


39 yorum:

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Anladığım kadarıyla yaz aylarını çok verimli geçiriyorsunuz. Tabii ki yazın bitmesini istemezsiniz, teşekkürler.

lovehouse dedi ki...

Eğitim Pınarı, aynen, pek severim :)

Derya dedi ki...

Bazen bir düğün olsa da oynasam derim, çok severim oynamayı bende, ohh ne güzel kurtlarınızı dökmüşsünüz, bende yıllar içinde kendi kendime öğrendim yüzmeyi aslında bende zaman zaman düşünüyorum, su korkumu yendm artık stil öğrenmek lazım diye, Mia'nın iyileşmesine öyle sevindim ki, sizin gibi sevgi dolu bir evi ve sevenleri var daha da iyi olacağına eminim, yaz bitsin mi? bitmesin mi bilemedim sıcaklar çok bunalttı beni :)

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Ankara'ya yaz yeni geldi, ama dediğiniz gibi hemen de gidecek; belki de gitmez de Eylülün ortasına dek, yüzümüz azıcık güler :)

Babaannemintakvimciği dedi ki...

mia ve çikay la yaz ne güzel geçmiştir sizin evde bayıldım

GeCe (Gkhn) dedi ki...

Ne de sevimli dostlar edinmişsiniz öyle:)

Turgay Aksoy dedi ki...

Ankara' nın sonbaharı da çok güzeldir.

deeptone dedi ki...

ay dur daha yaa koca ağustos var bitmiyooo oh havuz göbek piknik hayat zor hihihi :)

Tozlu Günlük dedi ki...

Ya gerçekten şu an şehirleri değişelim istedim Marmaradayız buharlaşa buharlaşa bitiyoruz yağmur bekliyoruz ama denize gitme planı yaptık kesın o hafta yagmur yagacak yıne :)) Çiko ve Mia ne sevimli öyle hayvanlarla ilişkisi boyle guzel olan ınsanlara bayılıyorum ^.^

Lady dedi ki...

piknik beni tavlar :D

Adsız dedi ki...

iyi tatiller...

lovehouse dedi ki...

Deep, ay Ankara da Ağustos 15 gün sürüyor :((

lovehouse dedi ki...

Tozlu Günlük,
Tamam ben varım ama İstanbul olmasın(çok ta seçiciyimdir) :))
Yağmurlar planı çok severler, bir de yıkanmış araban varsa, camları yeni silmişsen falan :))
Çook severim hayvanları, hele böyle minnoşlarına bayılıyorum.
Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

ağustosun yarısı kış zaten..

lovehouse dedi ki...

Lady, bekleriz o zaman :)

lovehouse dedi ki...

Mehmet Akın, teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Mehmet Akın, ben sizin blogunuzu bulamadım :(

lovehouse dedi ki...

Derya, aslında kursa gitmek gerek, bunu birebir gördüğüm tek derste anladım. Bir kere doğru nefes öğreniyoruz, yorulmadan ve stil yüzmeyi öğrenmek gibisi yok ama ben hemen kızıma devrettim dersi :)) Suyun altında ve üstünde şöyle nefes al ver deyince, benim o nefesleri alıp vermem imkansız olunca :)) Yok dedim, hem sigara iç, hem hareketsiz yaşam vs. nedenlerden bana göre değil dedim. Ama herkese tavsiye ederim, mutlaka imkan yaratıp gitmek gerek :)
Ne güzel sözler bunlar, çok teşekkür ediyorum :)
Bitmesin 2 ay kadar daha sürsün yaz yaaa :)

lovehouse dedi ki...

Geçmiş Bahar Mimozası, ay ne güzel söyledin, inşallaaaah :)

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği, kesinlikle çok eğlenceli sevgi dolu günler, sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Gece, çok teşekkürler :) Çok seviyoruz onları :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Mia ne kadar güzelmiş öyle, size alışmasına da sevindim umarım ayrılmazsınız.

lovehouse dedi ki...

Turgay Aksoy, Ben üzerime hırka, ayağıma kapalı ayakkabı giydiysem...bitmişimdir. Ama gerçek şu ki Sonbahar çok güzel görünüyor burda ama işe gidip gelmesini sevmiyorum yağmur, çise yada rüzgarda :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, çok teşekkür ederim :)
Aman öyle birşey olmasın, çok sevdik biz Mia yı :)

bücürükveben dedi ki...

Merhaba, sevgili Yurdagül'de görüp geldim. Kedi ve hamster bir arada çok şaşırdım, normalde onu bir lokmada yutar diye düşünürdüm çok asil bir kediymiş. Benim Bücürük olsa paralar:)))))

lovehouse dedi ki...

bücürükveben, hoşgeldiniz ne iyi ettiniz :)
Yok gerçekten biz de uzun süre izledik ama birbirlerini ne sanıyorlar anlamadım :)) Çok tatlılar :)

Adsız dedi ki...

Yazın güzeldir ama tatil yapana :(

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Yaşasın, Mia'nın iyileşmesine çok sevindim.

lovehouse dedi ki...

Bi çay bi çaylak, çok doğru :) Umarım herkes tatile gider :)

lovehouse dedi ki...

Gamze Hanım, çok teşekkürler :) Bal gibi bir kediymiş kendileri :)

*mehtap dedi ki...

Tom ve Jerry aklıma geldi seninkileri görünce:)) iyi ki öyle değiller.
Bu yaz yaz mı gördük ,İstanbul'da hep bir karadeniz havasındaydı, dokunsan yağdı.Gerçi berekettir, kuraklık olmasın da. Eylül baya sıcak ,nemli geçiyor.Yapış yapış havalar.Hiç sevmem ama yine de kış hemen gelmesin.

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Ben de Yaz mevsimini Çok sevenlerdenim kış mevsimini hiç sevmem

lovehouse dedi ki...

Mehtap, aynen yaa çok yaşa emi :))
Ağustos ta K.Deniz deydim, inan yağmur yoktu orada. Şaştı iklimler bölgeler :) Gelmesin gelmesin, az daha kısa kollularla, terliklerle gezelim :)

lovehouse dedi ki...

Eğitim Pınarı, aynı düşüncedeyiz demekk ki, az daha soğumasın havalar :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Aynen soğumasın, kalın kalın kıyafetler giymek istemem. Ne güzeldir yaz mevsimi.

Adsız dedi ki...

Çok güzel geçmiş

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

O hemstır gördüm ya bende film koptu. Akşama kadar kaşınırım artık. Offf.
Yaz bitmesin bencede. Bu sene ev aldığımız için ikinci tatilimiz iptal oldu. Nasip inşallah seneye gideriz.:)

lovehouse dedi ki...

Bi Çay, aynen yaa teşekkürler :)

lovehouse dedi ki...

Beydacığım :)) çok güldüm ama ne olur kusura bakma. Demek kaşındırıyor ilk duydum bunu, boşver sen bakma o fotoğrafa :)
Olsun ne harika bir telaştır yeni ev düzenlemek, güle güle oturun inşallah, belki kış tatili yaparsınız :)