28 Ocak 2014 Salı

Monster High Bebekleri Çılgınlığı

Cumartesi öğlen saatlerinde bıraktık kızımı annemlere. Hergün tlf. ile görüşsekte yetmiyor haliyle, çok özlüyoruz kuzumu. Akşam eve gidince odasına sesleniyorum 'naaaz kuzum gel ben geldim' diye...delimiyim ne? Başka başka şeylerde söylüyorum, sonrada delirdim sanırsam diye kendime hayretler içinde bakıyorum. İşin kötü yanı, 9 gün daha kalıcak anneannesinde. Hafta sonları alıcaz ama yetmiyor, çok özlüyoruz bebeğimizi. Daha önce bahsetmiştim, hani şu barbie bebek takıntısından. Biz de karar almıştık artık barbie bebek almak yok diye. Eve gelir gelmez üzerlerini çıkarıyor ve hepsi birbirinin aynı oluyor :)) Şimdi ise yeni moda 'Monster High' denilen canavarımsı bebekler. Bir şekilde öğrenmiş ve ilgisini çekmiş olacak ki, tutturdu ' bana karne hediyesi almadınız, M.H. istiyorum' diye. Bir şekilde alıcaz bakalım...haketti, nede olsa taktirlik karne getirdi kızımız :))) Dün bizimle konuşmak istemiş, açtım tlf.u;'anneciğim, ben sizi çok özledim(ağlamaklı, duygu yüklü bir sesle konuşuyor),akşam gelip beni alırmısınız?' dedi, içim cızzz etti...çaresiz kaldım, alsam nasıl olucak, annem bizde kalmak istemiyor, illede evim diyor. Biz işe gitmek zorundayız vs. Hemen arkasından 'ama gelirken Monster High bebeğimi de getirin olur mu?' deyince anladım asıl niyetini :))) cadı yaaa, bizi kandırıyor duygusallıkla. Dedim ki 'kuzucum biz gelene kadar mağazalar kapanır, geç olur, gelirken alamayız'. 'o zaman beni gelin alın, birlikte gidip alırız' :))) güldüm, bu kız bizi susuz götürüp, sulu getirir :)))
Geçenlerde uyku vakti kuzucumla sarmaş dolaş saatimizdeyiz. Beni ne kadar çok sevdiğini, yanaklarımın çok yumuşak olduğunu falan anlatıyor. Derken konu onunda birgün benim gibi yumuşak yanaklı bir anne olacağına geldi. 'Seni anneannem doğurdu, anneannemi büyükanneannem doğurdu, onu da annesi...şeklinde anlatıyor. Peki diyor, herkesi hangi anne doğurdu(ilk annenin ismini soruyor)? Havva anamız dedim, ilk baba Adem babamız dedim. Peki dedi, onların ilk çocuğu kim????? zınkkkk ettik babsıyla birbirimize bakakaldık. hiç merak etmemişiz bir bunu...neden, niye diye hiç sormamışız. Şimdiki çocuklar kesinlikle daha akıllı ve daha çok düşünüp soruyorlar, öğrenmeyi seviyorlar. NOT: Fotoğraflar, google görsellerden alıntıdır.

Hiç yorum yok: