19 Ağustos 2016 Cuma

Ulus(Hacı Bayram-ı Veli Camii-Ulus Heykel-Anafartalar Çarşısı-Ulus Hali)

Kızım için akraba düğününde giyeceği elbiseyi almak üzere, ailece Ulus'a gittik. Bu bahaneyle küçük bir gezi yapmış olduk. Kuzeniyle harika bir gün geçirdiler.  Öncelikle Anafartalar Çarşısında canımız çıkana kadar elbise aradık ve sadece yorgunluk ve sıcak sonucu mahvolduğumuzdan belki ilk defasında burnumuzu kıvırıp baktığımız elbiseyi aldık. Denemedik ama evde giydiğinde gerçekten doğru bir seçim yaptığımızı gördük :)
          Hacı Bayram-ı Veli Türbesini ziyaret ettik, camiinin etrafını gezip bol bol foto çekindik. Hava gayet güzeldi. Bir önce gittiğimizde sıcaktan bunalmıştık.

Çevrediki mini dükkanları da gezdikten sonra Hale çevirdik istikameti. Bu sırada çocuklar karşıdan görünen kaleyi gezmek isteyince, sonraki sefer için söz verdik, çünkü çok yorulmuştuk, en çokta kalabalık yoruyor insanı. Akşam için balıklarımızı ve diğer alışverişlerimizi de alıp, doğru Atatürk heykelinin bulunduğu meydana geldik. Etraftaki tüm kuşlarla sohbet edip,delicesine koşturan kızları gören olduysa...işte onlar bizimkilerdi :)))

Beraber dolmuşa binme deneyimini de yaşadılar...deymeyin keyiflerine :)