13 Mart 2018 Salı

Prestij


     Son günlerde ailemizin birincil konusu bu...Sağolsun kızım için okulda sıfır bacak açmak prestij meselesi :))) Daha yolda başlıyor konu, bugün çok ilerlettim, sıfır bacak şöyle açtım, böyle açtım vs. vs. vs....
     Tek bu olsa iyi, birde amuda kalkmak var kiiii bu daha da gelişmiş, bir de amuda yürümek var :))) Her akşam bilmem kaç posta babaya ayaklar tutturulup amuda kalkmaya çalışılıyor, anne de videoya alıyor ve olmuyor işte olmuyor! Hayatında yapmadığı kadar hareket ediyor, spor yapıyor kendince :)))
     İşin birde vahim hali var ki; ' neden sen yapıyorsun ben yapamıyorum' faslında iş ağlamaya kadar varıyor.
     Bizim çocuklarımız sokakta oynamayı bilmeyen, malesef sadece ebeveyn kontrolünde park-bahçe görenlerden. Benim ve akranlarımın oyun anlayışı ise, sabahtan akşama kadar sokakta binbir türlü oyun oynayan, çamurlarda toz toprakla bulanıp eve hava kararmasıyla girilen anlayıştı. Hiçbir oyun için hazırlanıp evde çalışmak gerekmiyordu, zaten çoğumuz gayet esnek, hareketli, nerdeyse tüm oyunlara hakimdik. Benim kızım , bizim dışarda oynadığımız oyunları, beden eğitiminde ders olarak görüyor ve öğreniyor. Akşam yeni bir oyun öğrendim diye geliyor. Bakıyorum bu benim sokakta oynadıklarım, yanına birkaç yeni oyun eklenmiş hepsi bu.
     Bize faydası; kızımın yüzme ve jimnastiğe gitme isteği olmuş oldu :)

8 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Devir çok hızlı değişiyor. Bakalım bir 10 sene sonraki nesil nelere meraklı olacak...

lovehouse dedi ki...

Recep Hilmi bey, ben de merak içerisindeyim, yeni nesil bizden birşeyler almakla beraber...pekçok yenilikle, bazen hayretle baktığım şekilde ilerliyor :)

Julide dedi ki...

Uzun essekin ulkedeki son duurmunu merak ediyorum. O da beden egitimi dersine konu mu olmustur acaba!

lovehouse dedi ki...

Sevgili J, tahmin cuk oturdu doğrusu, beden eğitimi dersinde görmüş kızım uzun eşeği :))))

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Beden dersini sevmesi çok güzel. Ben de okul yıllarımda ters takla atamazdım.Bi de kasa üzerinden takla atma vardı. Onu da beceremezdim. O yüzden de beden derslerini hiç sevemedim.

lovehouse dedi ki...

Çok seviyor gerçekten, çokta gayret ediyor arkadaşlarının yaptığı hareketlerde iyi olabilmek için :) Bu hareketleri beden dersinde değil, tenefüslerde yapıyorlar :)) Beden dersi yapacakları boş bir salon var bodrum katta ama hiç malzemeleri yok malesef. Genellikle hava müsade ederse bahçede çeşitli oyunlar oynatıyor çocuklara öğretmenleri. Bizler yine de şanslıymışız, kasamız varmış takla atacak, minderlerimiz varmış hareketler yapacak...

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Sevgili arkadaşım:))

lovehouse dedi ki...

Ayşecim, canım arkadaşım :)