16 Nisan 2018 Pazartesi

Özgürlük=Hafta Sonu

     Aylık günümüz vardı iş arkadaşlarımla. Hepsininde kızları var, yaşları birbirlerine yakın. Haliyle çocuklarda eğleniyor bizim gibi :) Günümüzü kahvaltı şeklinde yapıyoruz ama mekan sıkıntısı çekmiyor değiliz. Herkesin arabası olmayınca zor oluyor şöyle değişik mekanlara gidilemiyor. Bu haftaki hoşuma gitti, açık hava ve daha sessiz bir mekandı. Konuştuğumuzu anlayabilince sohbette keyifli hale geldi. Mekan Baattin Cafe. Akşam üzeri aynı kafeye oturunca farkettim burası gençlerin mekanıymış :)))


     Ardından biraz alışveriş yapalım dedik arkadaşlarla, kızları oyun alanına bırakıp kaçtık. Uzun zaman sonra kendime de birşey aldım. Çünkü ne zaman avm ye gitsek sadece kızıma alışveriş yapıp çıkmış oluyoruz.
     Akşam saatleri için aynı avm de kızımın Bilkent'ten eski arkadaşı ve annesi ile buluşma ayarlamıştık. Onlar gelene kadar kızım 9 doğurdu resmen ne zaman gelecekler diye :)) Kavuşma ve ayrılma anları hiç abartısız Türk Filmi sahnelerinden çalıntıydı. Arkadaşının annesi sinirlenmeye başlamıştı ama ben resmen güldüm hallerine. Çok seviyorlar birbirlerini, inşallah hiç ayrılmazlar, öyle tatlılardı ki...
      Ertesi gün akşam üstüne kadar temizlik ve yemek pişirmekle geçti. Hava kararmadan mahallede biraz turladık kızımla, çok iyi geldi, çiçek böcek kovaladık, özgürlüğün son saatleri diye zaman geçsin istemedik...

 

4 yorum:

Julide dedi ki...

Kızılay'da meşhur gün mekanı, Melbo'yu önereyim :D

Yeşilbarış diye bir içecekleri var. Çok denedim, yapamadım. Ank'da tek özlediğim şey ehehehe

lovehouse dedi ki...

Malesef Melbo eski yerinde değil, siz yazınca sordum arkadaşlara, İzmir caddesine taşınmış, Kızılay eski Kızılay değil, gezmeye çekiniyoruz, mecbur olmadıkça uğramıyorum oralara. Teşekkür ederim öneri için, benim de eski mekanımdı orası :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İnşallah dediğiniz gibi çocuklukta başlayan arkadaşlıkları uzun yıllar devame eder.

lovehouse dedi ki...

İnşallah sevgili Gamze, benim ilkokul arkadaşlarımla görüştüğüm gibi, umarım kızımda bağını koparmaz :)