24 Nisan 2019 Çarşamba

46'ya Girdim :)

     4 günlük tatil oldu iş yerimin Pazartesi yi de bağlamasıyla. Bir dakika oturdun mu diye bir sorun, oturmadım. Dolu dolu koşturmacalı geçti koca 4 gün ama çok güzel geçti yine de :) Misafir ağırladım, misafirliğe gittim. Annem de davet sofrası hazırladım, koca aile buluştu, sohbet muhabbet güzel geçti. Annem yakında yine memlekete gidecek. Gitmeden önceki son sofralar dedim kendi kendime. Bizi birbirimize bağlayan güzel kadın. O olmasa belki önemli bir gün olmadıkça yüz yüze görüşmeyeceğiz aylarca :( Allah sevdiklerimizi başımızdan eksik etmesin :)
     23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı münasebetiyle kızımın dans gösterisini izlemeye gittik dün. Heyecandan kalbi duracaktı sanki, ne güzeller nasıl tatlılar hepsi. Ağzım açık izledim pıtırcıkları...hep gülün dedim hiç kötülük görmeyin inşallah :) Kızıma tembih ettim girmeden 'sadece eğlen kuzucuğum dedim, bugün senin günün, keyfini çıkar istediğin gibi, öpüp koklayıp yolladım sahneye :) Coşkuyla kutladığımız törenlerimiz ne güzel, eksilmesin unutulmasın :)


     1 Nisan benim doğum günümdü. Doğum günlerini ailemle birlikte kutlarım hep yada çekirdek aile olarak. Bu yıl eşim bir sürpriz yapmış dışarıda bir kutlama organize etmişti. Yıllardır şöyle içmeli yemeli gece dışarıda olmalı bir kutlama olmamıştı. Çok istiyordum...bir de fasıllı olsun diye ayarlamıştı. Diğer tüm hazırlıklar tamam ama o gece mekanda ertesi günün yerel seçim olması münasebetiyle fasıl ekibini iptal etmişler son saatlerde. Böyle olunca sözünü aldım başka bir gece mutlaka fasıl istiyorum diye. Şöyle katıla katıla söylemeyi özlemişim ekiple :)) Kızımda yanımızda olunca, gece 12 yi devirmeden eve döndük ama uzun yıllardır bu kadar eğlenmemiştim, çok mutlu oldum o gece :) Yaşım mı? :))
     Yine bu ay, annem çimlere ayaklarını basmak isteğini iletti bize. Gelir ya insana bazen; uzun yola çıkmak isteği, deniz görme isteği, toprak istersin yada çimlerde dolanmak vs. Annem bu ya toprak ister ya ağaçlık yeşillik. Nereye gidelim diye düşünürken Kazan İlçesi geldi aklımıza, yıllardır gitmediğimiz. Etleriyle ünlüdür. Ankara dan et almak için gidersin, hem daha ucuz olur hem taze. Et pazarı na gittik, çok güzel bir bina yapmışlar. Alışverişimizi yaptık çıktık. Annemin Isırgan Otu sevdası tuttu köylük yerleri su kenarlarını görünce. Hakikaten ne sulak yermiş Kazan, her yerinden minik sular akıyor, köylerde tüm köşe başlarında çeşmeler yaptırılmış. Öyle çok Isırgan topladık ki inanamazsınız. Annem bayıldı resmen. Isırgan ın çorbası, böreği, kavurması, yumurtalısı yapılır  ama biz en çok mısır unlu, sarmısaklı çorbasını yaparız. Bol bol fotoğraf çektik köylerinde. Doğa uyanmış, çiçekler basmıştı etrafı. Halkı da çok misafirperver, her gören evine davet etti bizi :)



     Bunlarda yeni doğmuş Hemstır yavruları, kuş yavrusuna benziyorlar yaaa :)) Videosunu yayınlamayı beceremedim. Nasıl tatlılar, anneleri gelip birer birer topluyor bunları, emziriyor. Bekledikleri yerde birbirlerini tepikleyip duruyorlar yaramazlar :))

                                                             

28 yorum:

Babaannemintakvimciği dedi ki...

ne güzel günleriniz dolu dolu geçmiş..yeni yaşını kutlu olsun...hep böyle keyifli geçsin inşallah sevdiklerinizle birlikte...

Derya dedi ki...

Nice güzel yaşlarınız olsun, sevdiklerinizle birlikte inşallah. Kazan'ı bende çok severim hem yeşilliği,doğası, suları harika bir yer.

Dönüşü Olmayan Orman dedi ki...

İyi ki doğdunuz. Sevdiklerinizle güzel anılar biriktireceğiniz daha çok anınız olsun. Doğaya dönmek her zaman iyi gelir.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Ailenizle birlikte nice mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllarınız olsun.

hüznün tadı dedi ki...

Nice yıllara huzurla sağlıkla...

*mehtap dedi ki...

nice mutlu yaşlar dilerim.

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği, çok teşekkür ederim, cümlemiz için olsun dilekleriniz :)

lovehouse dedi ki...

Derya, çok teşekkür ederim :)
Siz daha çok biliyorsunuz Ankara çevresinde böyle yerleri, isimlerini yazarsanız biz de oralara gidelim :)

lovehouse dedi ki...

Dönüşü Olmayan Orman, çok teşekkürler :)
Yeşil ve mavi en sevdiğim :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, çok teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Hüznün Tadı, Amiin teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Mehtap, çok teşekkürler :)

deeptone dedi ki...

heeeey amaniin her şey çok tatlı yineeeee minnoş şirin aile yaaaaa gezmekler de güzeel. bütün yaşların da ailenleeee bol gülücüklü geçsin kii amaa :)

LerzanKaradan.com dedi ki...

nice mutlu yıllarınız olsun

lovehouse dedi ki...

Canım Deep, çok teşekkürler, inşallah hep gülücüklü olsun :)

lovehouse dedi ki...

Lerzan Kara, teşekkür ederim :)

kadriye dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara. Doğum günün kutlu olsun.

Beyaz Yakalı dedi ki...

Musmutlu yaşlar olsun, ne güzel 30+ yaşlar. Dolu dolu geçen, enerji dolu günler fotoğraflardan hissediliyor. Gülümsemek eksik olmasın yaşamlarımızdan.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Doğum gününüz kutu olsun. Yeni yaşınız harika anılar getirsin size...

lovehouse dedi ki...

Kadriye,
Hoş geldiniz bloguma, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

lovehouse dedi ki...

Beyaz Yakalı, en sevdiğim yaşlardayım en güzel yıllar, çok teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Gamza hanım, çok teşekkür ederim, inşallah nice anılar biriktiririm :)

anne kaleminden dedi ki...

Nice güzel yaşlarınız olsun böyle mutlu sağlıklı♥♥♥

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Nice senelere. Sevdiklerinle :)

lovehouse dedi ki...

anne kaleminden, çok teşekkür ederim, sevgilerimle :)

lovehouse dedi ki...

Beyda nın Kitaplığı, Amiiin teşekkür ederim :)

Julide dedi ki...

Mutlu seneler! Ailecek ve diger tum sevdiklerinle birlikte cogaldigin, cogalttigin nice guzel senelerin olsun.
<3

lovehouse dedi ki...

Julideciğim, çok teşekkür ederim, Amiin :) Sevgilerimle :)