11 Nisan 2011 Pazartesi

Cumartesi 365 AVM

Doktor kontrolünden sonra 'nereye gitsek' diye düşünürken 365 AVM geldi aklıma, hem bulunduğumuz yere yakın, hemde çocuklar için tren var AVM yi dolaşan, kuzu da bayılıyor trene binmeye. Gittik biraz gezdik, oyuncakçılarda baya vakit harcadık ve hiçbirşey almadan çıktık. Babası trene kuzu ile binmek istedi, bindiler kapılar kapatıldı, bizimki feryat figan 'sen dit, annem bincek' diye bağarınca,ne dediysek dinlemedi, baba indi ben bindim. Klasik tren muhabbetimiz; 'cuf cuuuf, merhabaaa,hoşçakalııın' diyerek herkeslere el salladık :)

Karnımız acıktı, kuzuya güzel bir çorba aldık, önce kustu sonra geri kalanı bir güzel yedi. Alışveriş yaptık biraz migros tan, yolda kuzum uyuyakaldı ve eve girince sessizce yatağına attım minikimi :)
Uyanınca babası kendisine küs olduğunu anlattı, 'bende seninle trene binmek istedim ama beni istemedin, çok üzüldüm' dedi. Yavrum benim 'öcü dilerim babacım, söz veriorum sana,seni trene bindicem' dedi, tabi yıkıldım gülmekten. Yavrum nasılda gönlünü aldı babasının :)
Pazar günümüz koyun koyuna evde yiyip içmekle geçti resmen, yemekler pişirdim,poğaça pişirdim, yatıp kalkıp yedik, birde uzun uzun uyuduk ailecek. Bir ara hadi hava alalım, hava kapalı ama bir tur atalım dedik muhitte...çıkmaz olaydık sadece bir sokak dolaşıp kendimizi rüzgar ve yağmurun şerrinden eve zor attık :(
Sarmaş dolaş, bol sevişmeli koklaşmalı bir pazar oldu :) Öyle çok birarada olmuşuzki yavrum bugün beni aramış; annem aradı az evvel, öğle uykusundan uyanır uyanmaz kalkıp odaları dolanmış ve beni aramış, sonrada salona gelip 'annemi bulamadııım' diye ağlamış. Telefona verdi; ben:kızım neden ağladın,ben işe geldim, akşam gelince öpücem sevicem seni' der demez daha bir ağlayıp tlfu attı elinden :( Özlemiş kuzum ve bana kızgın...

Hiç yorum yok: