28 Nisan 2011 Perşembe

Park-Bahçe Gezmeleri

     Son günlerde kuzu da, Eskişehir de başlayıp halada devam eden bir resim çektirmeme hali var, ara ara gelip gidiyor :))) Benim pozcu kızıma ne oldu böyle anlıyamıyorum...
     Evde resim yapıyor 'desim apıom' diyor (dersini yapıyormuş), ilk birkaç dakika içindede bize sarıyor; 'anne adam çiz, elimi çiz, balon çiz' şeklinde...
Cuma günü izinliydim, kızımla hazırlanıp çıktık evden, gezdik tozduk, parka uğradık, uyudu yollarda, yemeğinide yedi, hatta kuşlara ekmek attı miniğim. Birlikte olduğumuzdan çokta huzurluydu, sokulup durdu bana, bende ona :)


Cumartesi babasıda bize katıldı, havada çok güzel olunca pek keyifli bir gün geçirdik hepberaber :)
     Aynı akşam annemle babamı halamlardan almaya gittik. Halamın kızının bir oğlu birde kızı var, kuzum çok eğlendi onlarla. Yanlız arada birkaç kez 3-4 şamar yedi kızdan, ilk 2 sinde gelip bize kaçtı ama sonra kendide bir kere itikledi kızı, ben bu durumlarda fazla müdahaleyi sevmiyorum yani diğer çocuğa müdahale etmek bana göre değil. Annesi ve benim annem yeterince müdahale ettiler ama kızcağız biraz hırçın, fazla etkili olamadılar bu nedenle. Bende dikkatleri dağalsın diye ikisinide alıp kitap okudum ve çokta iyi oldu, sakinleştiler...Bir süre sonra kızcağız yine başladı itip kakmaya, hadi dedim annemlere kalkalım...
Yavrum benim, üst resimde görüldüğü üzere küçük erkek çocuk sürekli ablasından kaçmak için kıyı köşe geziyordu :( Baya bir dayak yiyormuş abladan ve kurtulmanın yolunu, ondan uzak durmakta bulmuş...annesi öyle dedi :(
     Pazar günü hava birgün öncesine göre berbat olunca moralimiz bozuldu açıkcası :( Dışarda yağmur, hava rüzgarlı...en iyisi evde zaman geçirelim dedik, biraz temizlik, biraz yemek derken günü doldurduk. Poğaça ve kek yaptık kızımla ve ailecek yedik. Hatta kuzu bir parmak kadar keki ağzında şeker gibi emerek yedi ve yuttu. Hepberaber 3 saat kadar bir öğleden sonra uykusuna yattık, çokta güzel oldu ama bu seferde akşam bir türlü uyku bize uğramadığından çok geç yattık...
     Pazartesi işten gelince havayıda güzel bulunca yine attık kendimizi parka gezmeye...kuzu uzun süre karşı parktaki ördek, horoz, tavşan ve kuşlarla oyalandı, bol bol kaydı, sallandı. Bizim daka önce keşfetmediğimiz kaydırağa bağlı olan demir parmaklıklara tırmandı :) 5.kata kadar çıkınca biz panik yaptığımızdan geri indi ama belkide anneannesiyle her geldiklerinde nereye kadar tırmanıyor kimbilir?
     Hem tırmanıyor hemde başparmağıyla 'başarılı' yapıyor bize miniğim, baya bir güldük bu hareketine :))

     Bu güzel park bizim evimizin hemen önünde olduğundan kendimizi çok şanslı hissediyoruz doğrusu, nefes almak için, yazın kahvaltı yapmak, akşamlarında da yemek yemek, okey oynamak için ideal bir yer ve çocuklar içinde mükemmel tasarlanmış bir park burası, oyun alanı, oturma alanları,çay bahçesi, içinden geçen bir dersi, sürekli akan bir şelalesi, bakımlı bir bahçesi, spor aletleri ve hatta küçükte olsa bir hayvanat bahçesi var buranın. Gerçi bizim semtin heryeri butür park bahçelerle dolu, hemen karşımızda yürüyüş yolumuz var, etrafında birsürü cafe, çaybahçesi ve çocuk parkı barındıran...Kızım çok şanslı :)

Hiç yorum yok: