25 Mayıs 2011 Çarşamba

Mehmet Çınar

     Kızım daha önceki postlardanda hatırlayacağınız üzere dayısının karısı Melek yengesine hasta, çok düşkün kendisine ve onlara gideceğimizi söylediğimde sevinç çığlıkları atar herdaim. Tabi bakalım Çınar cım doğduğunda neler hissedicek, inşallah kıskanmaz halasının gülünü...
      Geçen Cuma gittik evlerine, son resimlerinide çekmek istedim, çünkü bugün yarın doğumu gerçekleşecek, eli kulağında bekliyorlar, ahyırlısı ile sağlıkla kucağına alsınlar inşallah, bizde bol bol sevelim, biz 3 kız kardeş ilk kez hala olucaz, annemde babaanne inşallah, çok heyecanlıyız bu nedenle :)

      kuzunun birçok bebeklik kıyafetini Çınar a verdim, yeni olanları, erkek bebeğe gidebilecek olanları, baktım acaba bir ihtiyacı kalmışmı diye,yatağının resmini çektim, kuzu burdamı yatacak, yeni bir yavrumu gelecek diye, üstelik kardeşim babamın isminide ekliycekmiş isminin başına; Mehmet Çınar olucakmış, babam bu işe çok sevinecek :)))
kuzu sevgili İlal in gönderdiği elbiseyi zorla giydirtti bana :)))

Hiç yorum yok: