20 Aralık 2011 Salı

Kuzumun İnsancıkları

     Birkaç hafta önce görmüştüm ilk bişeye benzeyen resim çalışmasını, bir çiçek çizmişti ve 'bak anne sana çiçek haptım' demişti :) Küçük bir yuvarlak ve altına bir çizgi şeklinde.
     Pazar günü resim defterini getirdi bize göstermek için, bunları ne ara çizdi hiç bilmiyorum. İlk sayfada ben, babası ve kendi varmış, evet 2 si uzun boylu olmuş, biri küçük, yani kendisi :)))
Ardından diğer sayfayı çevirdi, bunlar kim kızım deyince;'Zemmed duru nun annesi babası ve kucağındaki kardeşiii' deyiverdi, biz şok olduk aşkımla. Nasıl güzel bir tablo çizmiş, en ilgincide Zeynep cime kardeş getirmiş kuzum :) İşte o resimde aşağıda;
Bunlarda diğer şahaserleri;
kuzumun insancıkları uzaylı iti lere benziyor, yukarda iki adet koca gözler...alt tarafta uzuuun bir çizgi ve ayakları top şeklinde :)))

2 yorum:

ezgi-duru dedi ki...

Oyyy... ben bu yazıları nasıl kaçırmışım yaaa:(( Sanırım bugün sabaha kadar oturup blogunun tamamını okuyacağım Ferdam:) Kurban olurum ben bizim ailemizi çizen Naz'ıma. Allahım uzun ömürler, hayırlı yazılar yazsın kuzuma. En kısa sürede, yine ailece birlikte olmak dileğiyle...

lovehouse dedi ki...

:))) Amiin canım arkadaşım, sabi onlar biliyorsun,yavrumun içine doğmuş,herşey daha da güzel olucak inşallah :)