2 Aralık 2011 Cuma

VİMEO VE VİDEO

      Sonunda oldu sanırım, bakalım birazdan yükleyeceğim kuzumun videolarını. Fotoğraf makinesinden çektiğim videoların blogda, öylece, hemencecik, fotoğrafları yüklemem kadar kolayca yüklenebileceğini sanarak bilmem kaç sene geçirdim. Sonunda pes etmiştim. Zaman sonra Nurturia daki arkadaşların, videolarını önce vimeo ya yükleyip, sonra bloglarında yada başka yerlerde yayınladıklarını öğrendim. Bu teknoloji nasıl bişey Allahım :))) Bilemeyince kalıveriyorsun benim gibi, hatta yıllarca bekliyorsun, kuru videom bir gün bloga yüklenecek diye, ara arada deniyorsun yeniden :)))
     Pekiii vimeo yu öğrendimde ne oldu sanki, teknolojik karmaşıklık ve ingilizce bilmemenin verdiği cahillikle, yaklaşık 1 senede öyle bekledim. Uğraştım, karıştırdım , vimeo ya üye olabildim ama bir türlü nasıl yükleme yapacağımı bilemedim. Sonunda bu hafta başı iyice canımı sıktı bu iş ve google den çeviriyi açtım, ardından vimeo yu. Ne yazıyorsa vimeoda çevirdim Türkçe ye. Sonunda anladımki, vimeoya kaydettiğim mail adresim bir harf eksik kalmış, nasıl hızlı yazdım, nasıl eksik yazdım anlayamadım. Sonra ayarları karıştırıp, her kelimeyi çevirerek buldum, mail adresimi değiştirdim ve bugün başarıyla kızımın bir videosunu vimeoya yükledim, sonradan bakınca isim vermeyi unuttuğumu farkettim ama bu ilk videom değil mi? O kadarcık olsun canıııım.
     Bununla bitti mi? Hayır bitmedi. Açtım mail adresimi baktım, hesabım gmail. Eğer sürekli kullandığım adrese gelse alıp kopyalayacağım ama burdakini nerden alacağımıda bilemedim :( Şimdi bir bilen boşa çıksında bana yardım etsin diye mayıl mayıl bakınıyorum etrafıma. Bulur bulmaz burda yayınlıyacağım inşallah.
     Bu video kreşe başladığı ilk iki günden bir tanesi, tarih çıkmadığından veremedim. Daha arabada başlamıştı çok açım demeye ve benden 'mısır ge' istiyorum demişti, kızım yemek hazırlayalım dediysemde beklemek istemedi, henüz üzerini çıkarmadan başladı sütlü mısır gevreğini yemeye :))) Görüntü çok komik geldi bana, ilk dakikalarda saldırdı resmen mısır gevreğine ama ben o anlarda izlemekten aklıma gelmedi kayıt yapmak, sonrası ise bu görüntülerde mevcut, ağzına kaşığı nasıl götüreceğini bilemeden yemeye çalışmış yavrum...
                                         
   

Hiç yorum yok: