3 Nisan 2013 Çarşamba

İlk Uçak Yolculuğu - Erzincan

Ben geldiiim ve tabi kızım ve ailemle birlikte :))) 19 Mart da izne ayrıldım 1 haftalık. Kuzumla güzel vakit geçirdik beraber. Cumartesi yine havuzdaydı. Bu sefer biraz gelişme oldu, suya girdi ama öğretmenine sıkı sıkı sarılarak :))) 26 Mart ta kuzumla hazırlandık, babasını Ankara da bırakıp, Erzincan a, ablam ve eniştemin yanına uçtuk.
     O nasıl bir heyecandı öyle anlatamam. Kuzucum ilk kez uçağa bineceğinden çok sabırsızdı. Biz öncesinde çekin(türkçe) yaptırmadığımızdan, erkenden Esenboğa Havaalanına gittik. hadi diye diye bitirdi bizi. 'Ne zaman didicez' dedi durdu. Gitme vakti gelince, uçağı yakından görünce çığlıklar attı, merdivenin önünde foto istedi çektim. Heyecanla yerine oturdu, cam kenarı tesadüf etti :) Birtürlü havalanmayan uçağa söylendi...sonra beni çok güldüren sözünü yazayım;'doğru uçağa bindiğimizden eminmisin anne?' :)))Yakınlarda oturanlarıda güldürdü bu sözü.
      Uçak havalanınca kahkahalar attı, küçük evlere baktı, bulutları sevdi. Çizgifilmdekiler gibiymiş, bulutları hayvanlara benzetti, benimde benzetmemi istedi, uyumadı, gözünü kırpmadan dışarı baktı. AnadoluJet yetkililerini kınıyorum.
     Yiyecek servisi geldiğinde kızıma kek, kendime de sandiviç istedim, içecek kısmı beni sinirlendirdi, sadece çay ve kahve vardı. Sanırım yetkililer çocukları hiç düşünmemiş. mema(meyva) suyu istedi ama yokmuş, yanımda su vardı, su kabul etmeyince, yarım bardak çay istedim, üzerini suyla tamalayıp içirdim mecburen. Bol konuşmalı, incelemeli bir 1 saat 20 dak. geçirdik kuzumla. Eniştem ve Azra cım karşıladı bizi, güle oynaya gittik evlerine. 4 gün hem eğlendik, hem sabahladık ama kuzumun varlığı hissedilmedi nerdeyse. Azra ablasıyla oynadı, yedi, uyudu. Azra ablasının hediyesi Şirine ile uyudu hep :) Harika bir yere götürdüler bizi; ismi Ekşisu. Yemek yedik, pedalli motora bindik, harikaydı.
     O kadar güzel geçtiki anlatamam, hergünümüz bayram havasındaydı, gündüz sürekli dışarda, akşam mutfakta bol sigaralı ve boool sohbetliydi, günler saatler bitmesin istedim(k). Canlarım benim, biran önce Ankara ya dönüş yapın, sizi çoook seviyoruz, herşey için tekrar tekrar tşkler :) 27 Mart ta döndük kuzumla, bu sefer bizimki uçağı kanıksamış, neler olduğunu, olacağını bildiğinden...takmadı uçak muçak...direk yattı uyudu, ben yorgunum dedi. 'Bak bulutları görücez' falan desemde tınmadı :))) İnişte zor uyandırdım. aşkım karşıladı bizi, kuzuma barbie sözü vermişti, ayrıca karnımızda açtı, aşkım yemek yapmamış bize, dışarda yemeyi teklif etti.
      Dooğru Armada AVM. ye gittik. Önce Joker de aldık soluğu, birbirinin tıpkısı olan barbielerden birini seçti, baktım 64tl. değermi dedim, çoktandır istediğimiz bebek evi indirime girmiş, gerçi biz barbie bebek evi istiyoruz ama o çok pahalı. Sanırım ismi Polly bebek eviydi, aldık çıktık, kuzu istemedi, ikna edemedik birtürlü ama eve gelince hemen oturup kurdum, sonra kendiside çok sevdi, kaç gündür oynuyor onunla. Foto çekmek aklıma gelmemişti, yarın eklerim kısmetse :)

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

merhaba ferdacım. ne güzel bir gezi ve tatil olmuş. sen anlatırken içindeymişim ben gitmişim gibi oldum buralara. güzel günleriniz bol olsun. sevgiler

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Hoş geldiniz özledik sizi,ohh anne kız bir güzel gezip eğlenmişsiniz sefanız olsun Naz ın uçaktaki sözü gerçekten harika doğru uçak bindiğimize eminmisin yerin seni ben ya bulutları da hayvana benzetmesi çok yaratıcı.Güzel bir tatil olmuş resimler süper ne kadar eğlendiğiniz belli oluyor.Bu arada Naz cım yeni oyuncağını güle güle kullan resmini bekliyorum en kısa zamanda bu kadar uzun ara vermeyin ablacım çok öptüm ikinizi de :)

lovehouse dedi ki...

Merhaba Hilal cim :)çok tşkler güzel dileklerin için,bizim için harika bir kısa tatil oldu :)
Amiiin canım,öptüm sizi :)

bende özledim sizi Öznur cum :)
tşkler canım benim,uzak kaldık buralardan ama değdi doğrusu :)
fotoyu mutlaka eklerim kısmetse yarın,öptüm sizi :)

maviye iz süren dedi ki...

Canlarım ne güzel eğlenmişler ohhh ne güzel yapmışsın ferdam
böyle molalar vermek lazım hayatta
naz da uçak da sorun çıkarmamış akıllı kızım benim
havuz fotoları da süper
hoşgeldniz yeniden
pek enerjik gördüm sizi maşallah
öpüyorummm:)

Ssmeral dedi ki...

herşey çok güzel görünüyor. böyle eğlenceli mutlu günler geçirmeniz dileğiyle.. çocukların hayal güçleri harika zaten benim kızımda bulutları ve yerdeki su birikintileri benzetmeye bayılıyor bide güzel benzetiyorlar ki :)

lovehouse dedi ki...

Bahar cım,tşkler canım benim,bize çok iyi geldi bu mola :)
enerjimizin devamını ve sizlere yayılmasını diliyorum,bende çok öptüm sizi :)

Amiiin azra ecrin :) tşkler.
gerçekten öyle,bizim sıradan gördüğümüz herşeye ne güzel anlamlar katıyorlar :) öptüm sizi :)

darkolivee dedi ki...

oğlumla en son 2 yaşındayken uçak yolculuğu yapmıştık ama soruyorum hatırlamıyor, bu ay sonu tekrar binicez, umarım korkmaz :)

resimler çok eğlenceli, özellikle kanaldaki resimler eyvahh dedirtiyor :)

lovehouse dedi ki...

darkolivee,zamane çocukları bunlar :)))korkmuyorlar,kendimin küçüklük halini düşünüyorum da :((
şimdiden iyi yolculuklar,sorunsuz inşallah :)
Teşekkür ediyorum,bizde çok eğlendik oralarda,ben biraz ekşın seviyorum :)))