2 Mayıs 2013 Perşembe

Yaşasın 1 Mayıs :)

     Geçen yılda olduğu gibi, bu yılda 1 Mayıs İşçi Ve Emekçiler Bayramını kutluyorum. Kendim de safkan bir işçiyim ve işçi kızıyım aynı zamanda. Bu güzel tatil sayesinde aşkım da izinli olunca, Salı akşamından almış nevaneleri(bana öğleden sonra tlf. etti 'hiçbirşey hazırlama,ben getiriyorum birşeyler' diye.Canıma minnet). Eve gider gitmez balkonu bir güzel yıkadım, masamızı silip, güzel bir örtü seçtim. Birde sigara yakıp başladım kuzularımı beklemeye. kuzum arabadan iner inmez 'anneee yarın tatilmiş' diyerek kahkahalar attı. Bende gülerek karşıladım onları. Masamızı hazırladık, mis gibi havada, harika bir akşam yaşadık(bugünümüze şükür).
       Ertesi gün, 1 Mayıs ta, ailece kapalı havuza gitmekti niyetimiz ama kuzu ya bahar alerjisi nedeniyle ki şüphem var bu konuda, yada ufaktan üşütüyor olmalı ki, hapşuruyor ara ara. Biz de hadi dedik, açık hava yerlere gidelim, hava süper. Sanırım biraz da canımız istemedi havuza gitmeyi. Yeşillikler içine attık yine kendimizi. Kuzum bol bol eğlendi, çimlerde oynadı, harika bir köy çeşmesi vardı orda, bol bol ıslattı kendini :))İzin verdik bizde, gönlünce eğlensin istedik, çimlere bassın, ayaklarının varlığını unutmuştu kış boyunca, yıkasın, ellesin istedik :))) Nice 1 Mayıs lara diyorum :)))

4 yorum:

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

1 MAYIS harika geçmiş. balkonda karı koca rakı keyfi yapmanıza bayıldım. sevgiler

lovehouse dedi ki...

Hilal cim,çok tşkler,çok keyifli bir tatildi :) İnan bizde çok mutluyuz ama neden?:bundan önce 5 yıl,balkonsuz bir lojmanda idik.şükür kavuştuk balkona,zevkini çıkarmaya çalışıyoruz :)
sevgiler...

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Nice 1mayislara ablacim super bir aksam keyfi ve ardindan guzel bir gun sefaniz neseniz bol olsun pozlar harika aferin naz cim anne babayi cok guzel cekmissin optum sizi cok:)

lovehouse dedi ki...

Sağol Öznur cum,hepberaber inşallah :)
bizde sizi öpüyoruz :)