15 Eylül 2017 Cuma

İç Huzur...

          Liste yapıp çıkmıştım yola ancak sadece 2 müze ziyareti yapabildik. Kısmet belki başka bir zamanda diğerlerini de görürüz.
     Henüz balık sezonu açılmamıştı ama büyük balıkların en tazesini yiyebileceğimiz bir yerdeydik. Zevkle değerlendirdik şansımızı.







Huzur burada benim için...Nefes alabiliyorum ciğerlerim dolana kadar, baktığım ufku kapatmıyor taş binalar, üzerime yağan çiseyi iliklerime kadar hissediyorum. Koşuyorum yorulmuyorum, gülüyorum, kafamı boşaltıyorum hemde büyük şehrin sıkıntıları aklıma gelmeden yaşıyorum. Doğa yönlendiriyor burda insanı, kalk git diyor, buyur gel diyor...



2 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Geçen sene Karadeniz turu yapmıştım ve inanılmaz keyif almıştım. Yine olsa yine tekrarlarım :)

lovehouse dedi ki...

Gamze hanımcım,nasıl mutlu oluyorum oralarda anlatamam. Aynı tadı sizinde almış olmanız sevindirdi beni,umarım tekrar gidersiniz, sevgiler...