27 Haziran 2018 Çarşamba

Mutfağın Hatıra Defteri

Keşke derim, ben de unutulmaz anılar yaşadığım, aklımda hafızamda yer edinmiş, acı ve tatlı anılarımı böylesine akıcı, böylesine sade yazabilsem. Bazen komik, bazen hüzünlendiren anılar...hepsini derleyip biraraya getirmiş Leylak Dalı. Ayrıca denemek için sabırsızlandığım tarifler var içinde. Alalı birkaç hafta oldu, sırayla gidince ancak okuyabildim. Ah Ankara ve mahalle kültürü dedirtti. Halen birkaç mahallesinde süregelen ama unutulmaya yüz tutmuş komşuluklar...İçim cız etti çoğu yerde okurken. Bizde böyleydik, bizimde komşularımız böyleydi dedirtti. Emeğinize sağlık Sevgili Leylak Dalı :) 


6 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Keyifli okumalar diliyorum. Tarifleri de paylaşırsınız artık :)

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ediyorum, henüz vaktim olmadı deneyecek,umarım aynı koku ve tadı yakalarım :)

deeptone dedi ki...

ah çok sevdiğim kitap yaa. tas kebabı, ayaklı pırasa :)

lovehouse dedi ki...

Severek takip ettiğim blog arkadaşıma destek olsun, hem de daha uzun soluklu anılarını kitabından okuyayım demiştim, hiç şaşırtmadı, tarifler ayrı güzeller :)

Leylak Dalı dedi ki...

Öncelikle bu kadar geç farkettiğim için özür diliyorum. Sonra da bu güzel tanıtımınız için çok teşekkür ediyorum, çok mutlu oldum, sağolun varolun. Sevdiyseniz amacıma ulaşmışım demektir.
Sevgiler...

lovehouse dedi ki...

Sevgili Leylak Dalı, hoşgeldiniz bloguma. Ben uzun zamandır takipteyim sizi, hatta merakla bekleyip okuyorum yazılarınızı. Eski bir Ankara lıyım ve mahalle kültürünü yaşamışlardanım. Eskilere gidiyorum okurken sizi, emeğinize sağlık. Sevgiler :)