5 Şubat 2019 Salı

Ali Kuşçu Gökbilim Merkezi

     7 hafta olmuş dile kolay...bir dolu sıkıntılı günler birbirini kovaladı ve her sıkıntılı yolun feraha çıktığı gibi, benim yolumda da sonunda ışık göründü şükürler olsun :)
     Buralardan kopmadım tabiki, ara ara blog listemde gezip yorumlarımı bıraktım.Yeni meydan okuma şeysileri yapılmış, zevkle okuyorum, çok sevdim :)
     Yarıyıl tatilinde kızım anneannesiyle vakit geçirdi, çok mutluydu. Ben işe gidip geldim.
                                                                                *
     Son gelen kitaplarımdan sadece birini okuyabildim çok üzgünüm. Onu da yeni bitirdim.
Almanyalı Gelin 'in güzel yorumu sayesinde vurulup sipariş ettiğim Anne Frank'ın Hatıra Defteri kitabını aldım. 13 yaşlarındaki Yahudi genç kızın ve ailesinin, komşularının Nazi mezaliminden saklanışları, Arka Ev'deki maceraları konu edilmiş. Anne'in saklandıkları süre içerisinde yazdığı hatıra defteri kitap haline getirilmiş.
     İş yerinde 15 yıldır çalıştığım bölümden, kendi isteğimle başka bir servise geçtim, burada huzurluyum.
     Annem artık yanıbaşımda ve yine huzur :) Allah bozmasın.Babam memlekete geri döndü, Ankara mutlu etmiyor artık babamı.
     Ankara'da bilenler bilir, meşhur Atakule miz vardı bizim, uzun zamandır kapalıydı, tadilat vs derken açıldı yakınlarda. Ziyaret edip eski günleri andık. 30 sene öncesine gidip geri geldim resmen, lise yıllarıma...ahhh ah dedim...
     Sıkıntılardan uzaklaşmam, rahatlamam için eşim beni akşamları, hafta sonları gezdirdi durdu :) Kızımsız gezilerde elele ilk yıllar gibi gezdik.
     Ankara ya bu sene çok kar yağdı, yağmur yağdı. Güzel mi güzeldi :) Epey üşüsekte insan kışı kış, yazı yaz gibi yaşamak istiyor.
     Sıkıntılı günlerimde aldığım izin ve raporlar sayesinde evde epey vakit geçirdim. Çiçeklerime vakit ayırdım. Açmalarına şahit oldum...öyle güzeldiki :) Saçlarımı boyattım,mutlu oldum. Yemekler yaptım vakitli vakitli rahat rahat :) Tek sorun çalışmayan arkadaşımın olmamasıydı :(( Emekli olmadan çalışmayan bir sürü arkadaş edinmeliyim diye düşündüm :))
     Yılbaşı akşamını annemde tüm kardeşler birarada geçirdik. Öyle güzeldiki, şenşakrak güle oynaya geldi geçti :)
     Erkek kardeşimin eşiyle kendimize koca bir gün ayırdık. Bunu ilk defa yaptık. Niye hiç aklımıza gelmemiş. Gelin görümce türküsünü söyledim durdum yanında :))) Tunalı Hilmi Caddesi'nde sabahtan akşama gezdik, eğlendik çocuksuz. Bir daha yapacak biz.
     Kızımla Aquaman filmine gittik, çok beğendik :)
     Geçtiğimiz Cumartesi Ali Kuşçu Gökbilim Merkezi'ne gittik. Kızım okul arkadaşlarıyla gitmiş ama layıkıyla her şeyi görememiş, tekrar istedi. Uzaya ilgisi küçüklüğünden bu yana çoktur. Hal böyle olunca beraber gidip doya doya incelesin dedik.


   


(Fotoğraflar netten alıntıdır.)
Ankara kalesi turu attık yarıyıl tatilinde, nasıl kalabalıktı anlatamam. Yazın bile park yeri bulabiliyorken, zorluk çektik araba parkı konusunda.
 Çok uzun zaman sonra evde kumpir yaptık, ayıla bayıla yedik :))
 Dolayısıyla kendime geldim, yenilendim ve yeni servisimde işe başladım. Tek sorun telefonumdaki fotoğraflarımı bloguma atamamam, bakalım çözebilecekmiyim ilerleyen zamanlarda?

19 yorum:

deeptone dedi ki...

ayyyyy oleeeey, iyimiş yaaa son zamanlar senin için yanii, sevindim, gülümsedim, duygulandıım :) anne frank filmini de izleee :)

lovehouse dedi ki...

Deepciğim çok teşekkür ederim,güzel duyguların için :)
Film özürlüyüm ben ama inşallah diyeyim :)

2cocukluhayat dedi ki...

Merhabalar,
Sıkıntılarınız ne bilmiyorum ama umarım geçmiştir tamamen. Çocuksuz gezmek de ayrıca çok keyiflidir sanıyorum. Biz 12 yıldır hiç başbaşa bi yerlere gitmedik. Çocuklara bırakacağımız kimse yok çünkü. Annenize Allah sağlık versin kıymetini bilin ne güzel ona emanet edip gezebilmişsiniz...

lovehouse dedi ki...

Çocuklu Hayat,
Hamdolsun geçti, çok teşekkür ederim :)
Çocuklarımızı hep yanımızda istesekte, elele çocuksuz olarak gezmek, ara sırada olsa bizim hakımız. Bırakacak yer olmayınca bu imkan olmuyor malesef. Uzun zamandır biz de yanlız çıkamıyorduk ama annem gelince fırsattan istifade ettik :)Sevgiler

Derya dedi ki...

İnsanın bazen çocuksuz birşeyler yapması harika oluyor uzunca bir müddet bizde sürekli hepberaberdik, ilkinde çok tuhaf hissettik, eksiktik ama sonra anladık ki gerekli.. Sıkıntısız olmuyor, yeter ki çaresiz olmasın, gelip geçecek hayat böyle diyoruz artık. Sizin içinde geçmesine çok sevindim. Anne Frank'i belgeselde izlemiştim çok etkileyiciydi..

Yüreğimin İklimi dedi ki...

anne frank hatıra defteri kitabını bende alacağım.

lovehouse dedi ki...

Derya, bitişik üçlü olarak yaşamak güzel ama imkan varsa eşlerin yanlız vakit geçirmesi gerek arasıra ve özlemişiz gerçekten bu duyguyu :)
Çok teşekkür ederim,kimsenin başına vermesin sıkıntı.
Filmi de varmış,araştıracağım bakalım.
Sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, şimdiden iyi okumalar :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Sıkıntınızı bilmiyorum ama o dönemi atlattığınıza sevindim. Bundan sonraki zaman diliminde huzurunuz eksilmesin...

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ederim Gamze Hanım :) Huzur herşeyden önemli :)

lovehouse dedi ki...

Konuloji,Bakayım hemen, hoşgeldiniz :)

anne kaleminden dedi ki...

Ali Kuşçu benim de yakın zamanda görmek istediğim bir yer. Bir türlü fırsat yaratamadık bunun için. Senin yazın da bir Ankara turu gibi oldu bana :)
Ankara^lı bloggerlara özel bir sempatim var zaten :)
Bundan sonra her şeyin istediğin gibi olmasını ve iyi olmanı diliyorum ben :))

Turgay Aksoy dedi ki...

Atakule' ye üniversite yıllarımda çokça giderdim. Yıllar olmuş gitmeyeli.

Babaannemintakvimciği dedi ki...

yeni göreviniz hayırlı olsun...tatliniz harika geçmiş Allah tekrarını nasip etsin..Ali Kuşçu gökbilim merkezini de not aldım belki bir gün biz de kızımla gezeriz...sevgilerimle....

lovehouse dedi ki...

anne kaleminden, özellikle gökbilimine ilgi duyan çocuk ve yetişkinler için ideal bir yer olmuş, biz çok beğendik. Randevu almadan gitmemenizi tavsiye ediyorum :)
Ben de Ankara lı blogerları takipi seviyorum, bilmediğim yada daha önce dikkat etmediğim yerleri öğrenme fırsatıda oluyor :) Teşekkür ederim :)
Gerçekten iş hayatımın son yıllarını huzur içinde geçirmek istiyorum, çok teşekkürler :)

lovehouse dedi ki...

Turgay Aksoy, şimdi ayrı bir alem olmuş Atakule, eski yüzünden eser kalmamış doğsusu, görünce çok şaşıracaksınız :)

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği,
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
Kızınız içinde sizin içinde farklı bir deneyim olacaktır, mutlaka gitmenizi tavsiye ediyorum :)
Sevgiler...

Julide dedi ki...

Atakule mi acilmisss!
Yeni servis hayirli olsun. Denizli seyahatini de okudum.
Oh mis.
Kizdan pek ses yok?

lovehouse dedi ki...

Julide, hoş geldin :)
Açıldı,çok kişide hatıralar bırakan bir AVM dimi? :)
Çok teşekkür ederim :)
Devamı gelecek, sevgiler :)