15 Mart 2019 Cuma

Ah yağmur ah...

     Hava bugün fırtınalı yağmur şeklinde, gökyüzü karanlık ve soğuk...İçim daraldı inanın. Yarında kar görünüyor Ankara da. Muhtemelen merkeze yağmaz ama yine de hafta sonunda havanın kötü oluşu üzüyor beni. Kar boran, yağmur çamur ne varsa hafta içi olsa diyorum hep. Yeterki biricik hafta sonumuzu mahvetmesin. Gezelim tozalım, camları açalım eve güneş temiz hava girsin. Hatta balkonda öğlen sıcağında oturabilelim olmaz mı ki?
     Dün bugünün aksine inanılmaz bir hava vardı Ankara da. Öğlen tatilinde kendimi tutamayıp dışarı attım arkadaşla. İş yerine geri geldiğimde havanın sarhoşluğu vardı üzerimde...öyle güzeldi ki anlatamam.


     Bu arada telefonumu yere düşürdüm, evirip çevirip baktım birşeyciği yok. 1 hafta sonra kızım arka kabını çıkarmış çekim yapıyor benim telefonla. İlk o farketti arka camın kırıldığını. Nasıl üzüldüm anlatamam. Yaklaşık 1,5 ay öncede bozulmuştu telefonum, kullanıcı hatası nedeniyle servis 1500tl. isteyince kaskoda bedava yaptırdık. Yaptırması sorun değil, kasko 2 yıllık, yani devam ediyor ama takriben 10-15 gün kadar telefonsuz kaldım. İstanbul da kasko şirketi ve gönder et epey oyalıyor. Bir de geldiğindeki ayarlar var ki...canımdan bezdirmişti beni. Telefon ayarları sıfırlanıp geliyor, haliyle herşeyi yeniden yükle..bir de şifre özürlüysen, yani bilmiyorsan şifrelerini yandın demektir. İşte şimdi yine aynı şeylerle uğraşacağım hayırlısı. Kızımın telefonuna el koyuyorum böyle zamanlarda, şimdiden şikayete başladı bıcırığım :))
      Bu satırları yazarken dışarıdan gelen gök gürültüsü kendini bana unutturmuyor. Gök delindi denir ya işte o cins birşey. Camdan bakınca ağaçların rüzgarın etkisiyle savruluşunu, puslu havayı görüveriyorum. Sonra ofisteki çiçeklerime bakıp gülümsüyorum. Odamda bulunan çiçeksiz bir bitkim var ismini bilmiyorum. Bol yapraklı bir birki. Gün gün kurudu, tüm yaprakları döküldü. Arkadaş atmak istedi ama ben kıyamadım geriye kalan çalılara. Kızımın elişi kağıtlarından 20 kadar renk renk kelebekler çizip kestim. Getirdim taktım bugün. Resmen havası değişti ofisin. Uçuş uçuş bakıyorlar bana. ben de baktıkça mutlu oluyorum :) İstenirse mutluluk ne kolay. Allah büyük sıkıntılar vermesin bana, sevdiklerime ve bunu okuyan herkese :)

14 yorum:

Babaannemintakvimciği dedi ki...

bugün burası da aynı orası gibi yağmurlu ve karanlık ama haftasonu düzelicekmiş inşallah..hasretle güneş umuyorum yarın doğumgünümde..sevgilerimle....

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği,
İstediğimiz gibi günlük güneşlik olsun havalar :)
aaa ne güzel...musmutlu ve sağlıklı yılların olsun, sevdiklerinle uzun bir ömür diliyorum,doğum günün kutlu olsun, sevgiler :)

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun tele yaa. hadi az kaldı baharaaa sabır sabır :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

bizde de aynı hava yağmur görünümlü:((

anne kaleminden dedi ki...

Dün yağmur bugün kar :))))
Ama önümüz bahar neyse ki :)

lovehouse dedi ki...

Deep, çok teşekkürler, bekliyorum güzel havaları derkeeen geldi bile :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi,
:(( İç karartıcı

lovehouse dedi ki...

anne kaleminden,
Elbet bunlarda lazım ama ben yaz insanıyım ne yapayım :)

LerzanKaradan.com dedi ki...

o telefon sıfırlanması korkunç :(( benim rehberim bile silinince (yedek almamışım) herkesi ararsa kaydediyordum. Sesinden tanıyamadıklarımdan bol bol fırça da yedim

lovehouse dedi ki...

Lerzan Kara,
:))) berbat birşey güldüğüme bakmayın. Aynını çok yaşadım. Bu telefonlardan çektiğim nedir benim? :)

*mehtap dedi ki...

Valla evden birinin telefonuna bir şey olacak diye korkarım, malum bi dünya para telefonlar.
hava bizim buralarda şahane ama istanbul bu bakarsın yarın bize de yağmur geliverir.

lovehouse dedi ki...

Mehtap,
Kesinlikle, zaten içim acıyor o paralara.
Yine de Ankara dan daha ılıman, keskin bir soğuğu yok :)

safransarı dedi ki...

bahar burnunu gösterdi:)

lovehouse dedi ki...

safransarı,
hem nasıl gösterdi, bugün kısa kolluyu giydim :)