7 Mart 2019 Perşembe

Bu Aralar İyi Okudum

     Bu akşam Denizli yollarına düşüyoruz annem ve kızımla. Ablamı, eniştemi ve çocukları çok özledik. Küçük bir kaçamak olacak bizim için, üstelik otobüsle gideceğimiz için, eski günlerdeki gibi macera olmuş olacak :) Havalar güzelmiş oralarda. Güney havası iyi gelecek hepimize :)

     İş yerinde yeni servisime alıştım çok şükür. Huzur ile işlerimi yapıp boş vakitlerimde elimdeki kitaplarımı okuyup erittim bile. Kiminde zorlandım, kimi elimde su gibi akıp bittiler :)

     Çok çok zorlandım Adriana Mater'i okurken. Ben roman seviyorum. Sadece bitsin yarım kalmasın diyerek okudum doğrusu. Opera sözleri aktarılmış karşılıklı diyaloglar var içinde.


     Kumarbaz, başlarda sıkılsam da, sonrasında epey saran bir kitap oldu. Kumar, aşk, gizem, sefalet ve varlık...hepsi harmanlanmış. Diğer kitaplarını da okumak istiyorum.


     Körlük....gerçekten rüyalarıma girecek kadar etkileyiciydi. Bir ara eşime dahi kötü kötü baktığımı yakaladığım anlar oldu. Çok gerçekçiydi. İnsanoğlunun nasıl vahşi hayvanlara dönüşebileceğini, tek bir kadının gücünü görebilirsiniz bu kitapta. Filmini en kısa zamanda izlemek isterim.


Tezer Özlü'yü sevgili Deeptone sayesinde tanıdım. Gerçekten gamlı prenses kendisi. Yine beğenerek okuduğum bir kitap oldu.

     Eşimle yaptığımız gizli bir kahve kaçamağından.Üstelik iş saatleri içinde :)))




12 yorum:

Derya dedi ki...

Bu okumaların darısı bana olsun, seyahat hemde güneye çok iyi gelecek eminim, bende özledim.. şimdiden iyi yolculuklar ve iyi eğlenceler dilerim.. :)

lovehouse dedi ki...

Derya,
Amin diyeyim o zaman :) Kaç aydır Ankara dışına kıpırdayamamak epey sıkmıştı bizi, çok teşekkürler :) Yakın zamanda size de güzel bir yolculuk diliyorum :)

Babaannemintakvimciği dedi ki...

harika kitaplar bol okumalu geçmiş bu aralar süpermiş...iyi yolculuklar dilerim....

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği,
çok teşekkür ederim :) Kaybettiğimin günlerin telafisi oldu benim için :)

*mehtap dedi ki...

Iyi yolculuklar diliyorum, özlenenlere kavuşmak ne güzel. Bol bol okumuşsun harika Körlük bende merak uyandırdı.

deeptone dedi ki...

iyi yolculuklaaar ama annat sona amaaa :) körlük ve tezer oooo, sağlam yazarlaar hihihi :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ne güzel bolca okumuşsunuz, eminim ruhunuza çok iyi gelmiştir :)

lovehouse dedi ki...

Mehtap,
Çok teşekkür ederim :) Körlük ü tavsiye ediyorum gerçekten akıldan kolay atılacak bir kitap değil :)

lovehouse dedi ki...

Deeptoneciğim, anlatmazmıyım. İleri bir toparlayım yazacağım :)

lovehouse dedi ki...

Gamze Hanım,
Gözlerini başka diyarlarda açmak, bu tarafı unutmaya yarıyor doğrusu ve evet ruhuma iyi geliyor, sevgiler :)

safransarı dedi ki...

muhteşem dörtlü:)

lovehouse dedi ki...

safransarı, hoş geldiniz :)