16 Haziran 2008 Pazartesi

EVLİLİĞE ADIM

08.08.2006
Babanla tanışmamız yakınlarımız sayesinde oldu.
Bizleri tanıştıranlardan her zaman razı oldum.
16.10.2006
Çok kısa zamanda kararımızı ailelerimize bildirdik ve
ilişkimizi resmileştirdik. 16.12.2006
Eveeet sevdiceğimle kocaman bir hayatı
paylaşmaya karar verdik. Balayımızı İstanbul da
annem,ablalarım ve teyzemlerle geçirdik. Komik ama çok eğlenceli oldu. Birlikte geçirdiğimiz ilk yılbaşımız idi. Zor günler geçirdik aslında, ama hep üstesinden geldik bir şekilde.
Uzun zaman evimiz olmadı. Ev yerine geçici bir konutta kaldık 8 ay kadar.
Tabiki kaldığımız apart evin bize getirisi inkar edilemezdi.
İşte bizim ilk küçük yuvamız. 25.08.2007
Bütün gücümüzle uğraşıp annem ve ablamında yardımıyla evimizi (lojman) adam ettik diyebilirim.Canım eşim çok uğraştı, boya badana,evin her türlü tamiratı hatta yerleri kaplamayı dahi biz yaptık ama deydi doğrusu.Gerçi canım aşkımın hali içler acısıydı ama... :))
Sevgili anneannen tüm kapılarımızı boyadı ,temizlikçi bayanın nazlanıp yapmadığı yerleri temizleyip bayanı coşturmak için çok uğraştı ama nafile....bayan Hakkınızı helal edin dedikçe babacık çok sinirlendi(ne yaptıki helal edeyim diye) :))
İşte sonunda bu hale getirdik kuzucum evimizi.
Allah izin verirse sen bu evde doğacaksın bebeğim.Babacınla ben bunun için çok uğraştık ama deymiş dimi birtanem.

6 yorum:

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu dedi ki...

Şimdi yazdığım yorumla sana da muhtemelen nostalji yaptırmış olacağım :)

Emek verilen her şey güzeldir :)

"Hakkımda" kısmında bunları kızın için yazdığını söylemişsin, içeriği yedekliyor musun? Yani bloga erişemezsen veya teknik bir şey olur ve tüm paylaşımlar silinirse bu yazdıkların ve fotoğrafların başka bir yerde var mı? Önemli bir durum olduğunu düşündüğüm için hatırlatmak istedim :) Neşeli sevgilerle :)

lovehouse dedi ki...

:))) Çok zaman olmuştu ilk postuma dönmeyeli, gerçekten nostalji yaptım sayende.
Malesef yedek olayını bilmiyorum, nasıl yaparım hiçbir fikrim yok. Blogumun başına böyle birşey gelirse geri getirmem imkansız. Bir araştırayım bakalım ne bulucam. Teşekkür ederim hatırlatma için :)

deeptone dedi ki...

:) aramıza hoşgeldiin hihihi :) bak ne diyceeem. yazılarını bundan sonra önce "word" dosyasına yaz, sonra buraya kopyalasanaa :)

lovehouse dedi ki...

Heeey ahahahaaa, tekrar okuyayım ilk postumu :))
Denerim vaktim olunca,teşekkürler :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Lojmanlarla uğraşmak çok zordur, bilirim.

lovehouse dedi ki...

Fatih bey :)) üzerinden kaç lojman kaç kiralık ev geçti, sanırım alıştım hatta sevdim sık sık taşınmayı :)