17 Haziran 2008 Salı

KRALİÇEMİZ GELİYOR...

Artık bir bebeğimiz olsun istiyorduk ama tam olarak plan yapamamıştık birtanem.

Şunuda halledelim, buda bitsin,şuraya da gidelim derkeeeeeeeeen...
Güzel bir Beypazarı gezisi dönüşü,senin geldiğini,annesinin kuzusunun meğer bizimle ilk gezisine çıktığını öğrendik. 06.03.2008 canım kızım içimde olduğunu bilmek nasıl bir duygudur,bu mutluluk nasıl tarif edilir bilemiyorum.
Bizim dünyalar tatlısı küçük laz kızımız gelmişte biz bilememişiz.Sen bize hediyelerin en büyüğünü,en güzelini en kıymetlisini verdin.











Babanla bir türlü anlaşamıyoruz aşkım, baban bana benzemeni,bende babana benzemeni istiyorum. Hayırlısı minik kızım.Seni çok ama çoook seviyoruz.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

diğer yer sohbet odasına döndüğü için link ortada kaybolmasın diye burdan yazıyorum :) buraya tesadüfen yeni üye oldum, henüz bir blog da oluşturamadım.. sizin için öylesine bir kayıt açtım,, ki profilimi bulabilesiniz diye.nezaketiniz için çok teşekkür ederim.. açıkçası iyi ki kaydolmuşum buraya diyorum..

https://www.blogger.com/profile/00459735390743385601

lovehouse dedi ki...

Mehmet Bey, tekrar hoş geldiniz o zaman :)
Blogunuza baktım,yazılarınızı bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

Sizin kadar başarılı olur muyum bilemiyorum ama, bakalım hayırlısı :)

lovehouse dedi ki...

Neden olmayasınız? Blounuzu ihmal etmediğiniz, açık ve gerçekçi olduğunuz, yorumlara cevap verip, diğer bloglara yorum yaptığınız vs sürece olacağınızdan eminim :)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim, sizi örnek alacağım kesinlikle :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Sizin misafir şimdi kocaman olmuştur.

lovehouse dedi ki...

Fatih bey, hem de nasıl :) Koca kız oldu maşallah , teşekkür ederim :)