11 Mayıs 2009 Pazartesi

SAYENDE ANNELİK DUYGUSUNU TATTIM MELEĞİM...


İlk önce annelerin en fedakarı,en güzeli,en karşılıksız kendini harap edeni,benim güzel kalpli annemi,seninde heranında yanında olan,hastalık,zevk tanımadan,kendini hiç düşünmeden sana ve bana feda eden anneananeciğini Dünyanın En Özel Ve En Güzel Annesi ilan ediyorum.Ne kadar teşekkür etsek,ne kadar sevip onun için birşeyler yapmaya çalışsak az gelir.Herkesin annesi en özeldir ama bizim annemiz bambaşka,sende tanıyınca bana katılacaksın aşkım.Teşekkür ediyoruz anneciğim,Allah sana sağlık,huzur versin,bizlerden ayırmasın,kimselere muhtaç etmesin,ama birgün olurda dara düşersen bilki biz hep yanındayız canım anneciğim...SENİ ÇOOOOK SEVİYORUZ...
SENİ SEVİYORUM CANIM KIZIM...
10.05.2009 BENİM İÇİN DÜNYANIN EN ÖNEMLİ GÜNÜ OLDU.Allah herkese bu duyguyu yaşatsın,Şükürler olsun bebeğim,iyiki varsın kuzucum.

Canım kızım biricik nazlı bebeğim...İlk kez anneler gününü yaşadım,hemde çok mutlu,kutlu biçimde.

Uyanır uyanmaz yanımda babişinin olmadığını farkettim,evin heryerine baktım babiş yok.Aradım cepten dışarıya çıkmış sabahın köründe.Yine uyudum.Bir öpücük uyandırdı beni :)

****Benim düşünceli yakışıklı kocam sürpriz hazırlamış,kahvaltı sofrası sultanlara layık..'Dünyanın En Güzel annesine'diyor bana.Güller alınmış,kahvaltıyı yapar yapmaz hazırlanıp anneanneciğine gittik.Oda bir hazırlık bir hazırlık...misafirleri gelicekmiş,yardım ettik tabiki...Anneler gününü kutlayıp hediye ve çiçeğini takdim ettik,o öpülesi ellerinden öpüp sıkıca sarıldık anneciğime.Çok memnun oldu.Hülya teyzenede bir gün önce hediyesini vermiştik,babişin çiçekte yaptırmış verdik teyzene...Babaannenide arayıp kutladık anneler gününü.Derya teyzeni,Nezaket teyzeni ve Hafize teyzeyide arayıp kutladık.


Babişin senin eline bir kutu tutuşturmuş bana uzatıyorsun,çok şaşırdım,babiş gerçekten sürpriz yaptı,sen ne ara aldın bu hediyeyi...malum hiç ayrılmıyoruz ki biz :)Meğer iş yerinden öğle tatiline çıkıp almış,teşekkür ediyorum aşkım.'Buda kuzunun hediyesi' dedi.Kar tanesi kolyesi almış,çok beğendim.Ama zaten benim hediyemi daha önce beğenip Migrostan almıştık(iki pantolon ve tişört)Süper oldu valla :))) Bu anneler gününü çooook seviyorum.


Hiç yorum yok: