7 Mayıs 2009 Perşembe

YERİM SENİN SU İÇİŞİNİ...

6 AY, 9 GÜNLÜK OLDUN MELEĞİM...
Aşkım,meleğim,herşeyim.....05.05.2009 bak tarih nasılda ahenkli :))
Elime koca bir su bardağı aldım,hareret o biçim su içiyorum...Sende mama sandalyende oynuyorsun,dikkatimi çektin,ağzını açıp kapıyorsun,içmeye devam edip seni izledim.Anladımki su istiyorsun.Bardağı ağzına uzatıp bir damla verdim,içtin.Yine verdim içtin.Bir ben bir sen devam ettik.Sevvvvvgilimmmmm dedim yaaaa,nasılda içiyorsun...
****Bir sonraki gün anneannene anlattım içişini...Meğerse anneannen öğretmiş sana bardaktan su içmeyi :)))Bende ilk kez içtiğini sanmıştım.Ne yapalım çalışan annenin halleri,belkide birçok ilkini ben hep 2.kişi olarak görücem.Sağlık olsun,herşey senin için birtanem.
****Bir kaç gündür akşam yatma zamanın gelince anneanneciğine götürüyoruz seni,kendisi istedi,sanırım bu ara çok zayıfladım.Beni biraz rahatlatmak için yapıyor.Sağolsun ama biz seni çok özlüyoruz,zorluklarının yanı sıra anne baba olmak kadar dünyada güzel birşey yok.Sabah odana girip bakıyoruz,yatak boş ama kokun odayı sarmış,babişinle koklayıp çıkıyoruz bebeğim.Seni çoook seviyoruz...
****Artık hoppalandan korkmuyorsun aşkım,üzerindeki düğmeler rastgele basıp çıkan sesleri benim taklit etmemi bekliyor,sonrada dişsiz ağzınla gülüyorsun kikir kikir...
****Birgün yemeklerini çok iyi yiyor,bir gün yemiyorsun,bazende birkaçgün hep yiyorsun...
****Henüz pütürlü mamalarını yemeyi sevemedin,azıcık yiyorsun.
****Kanepe koltuk üzerinde seni bırakmam mümkün değil,çünkü olduğun yerde dönüyorsun,altını değiştirirken hiç rahat durmuyorsun,heryerimiz pisleniyor :)
****En güzel halinde gülerkenki halin...çok şirinsin çoooook....

Hiç yorum yok: