15 Mayıs 2009 Cuma

KUSMA BE KUZUCUM LÜTFEEEEEN....


     Canım kızım artık son buldu derken, kusmaların yine başladı.Kusma deyince öyle böyle değil seninki,fışkırtıyorsun içinde ne varsa.Acaba suçlusu bizmiyiz diye düşünür oldum.Çok yemek yemek istiyorsun,sonundada kusuyorsun gibime geliyor ama emin değilim.Anneannen sık ve az yemek vermeye başladı bakalım tezimiz tutacak mı?İçinde ne varsa çıkartıyorsun,emeklerime mi yanayım yoksa,kusarken senin çektiklerinemi bilemiyorum.Yediklerini çıkarttıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi başlıyorsun yine zıplamaya :))
****Ne zaman son bulacak,benim güzel kuzum kurtulsun artık bu illetten Allahım...AMİİİİN....
****Allah herkesin bebişine sağlık ve huzur versin,bebeişi olan bilir.Onun ufacık bir huzursuzluğu anne-babayı nasıl üzer.Doktor 6 aydan sonra azalır dedi ama bizimki 6 aydan sonra tekrarladı yine.4.aydan bu yana azalmıştı.Neyse Allah şifa versin diyorum.Anneannen karışık yemek vermek istemiyor bu aralar,kusuyorsun diye.Ama sende sebze yemeğini unutacaksın,pütürlüye alıştırmaya başlamıştım,birdaha yemek istemezsin diye korkuyorum.Önümüzde 19 mayıs tatili ile birleştirilmiş 5 gün var.Bu kısa tatilde yeniden çeşitli sebze yemekleri yapıcam kuzuma,yersin dimi aşkım :)
****İnternetten birsürü sebze çorbası tarifi aldım,deniycem bakalım.
****23 Mayısta İzmir e dedenlere gidicez,yolda,oralarda kusmandan korkuyorum,kendi evimiz gibi olmuyor tabi.Bir süre Ordu evinde kalıcaz,kara kara düşünüyorum,hayırlısı olsun.

Hiç yorum yok: