20 Ekim 2009 Salı

1 YAŞINA 8 KALA...

*Canım kızım 1 yaşına 8 gün kaldı. Ne mutluyum bir bilsen. Minicik küçücük derken koca kız oldun.Şükürler olsun bizim olduğun güne,doğduğun güne,seni verene...Seni çoooook seviyoruz kızım.
*Miniciğim tatlım,çok şeker bişey oldun sen hemde çok yaramaz.Herkesin maskotu oldun sevimli şey...
*3 Ekim 2009 da Şengül teyzenin nikahına gittik beraberce.Allah mesut bahtiyar etsin,çok sevindik,çokta duygulandık nikahta.Birgün öncesinde kına gecesi vardı,kurtlarımızı döktük birgüzel :)
Tabi anneannen olmasa oynamam mümkün olmazdı,sağolsun.Ertesi gün nikaha çekirdek aile olarak katıldık.Nikahın maskotu olarak kucaktan kucağa gezdin minişim.Gelin ve damat çok hoş olmuşlardı,bizde mutluluklar dileriz tekrar.
Şengül teyzenin kucağına verdik seni (adettenmiş gelin hanımın kucağına bebek vermek :) ).Mutluluklar canım arkadaşım,hep gül emi...

veee...onlar ermiş muradınaaaaa...biz çıkalım kerevetine.....:))

Gelelim son afacanlıklarına;
*Önce çok güzel bir haber vereyim; canım kızım 10-10-2009 da kulakların küpelendi.Yani 11 ay 12 günlüktün.Tanıdık kuyumcumuza gittik,ben çok korktum ama anneannenin cesaret vermesiyle kucağıma oturttum seni,anneannende kuyumcu amcana yardımcı oldu,ne olduğunu anlamadan ilki delindi.Sen çığlığı basınca amca hemen diğerini küpeleyelim yoksa birdaha yaptırmaz dedi,işlem tamalanınca ve çığlık çığlığa kuyumcudan ayrıldık.Dışarı çıkar çıkmaz sustun kuzucum yine Maşallah sana...Çok yakıştı kızıma,pırlantalar zümrütler takılsın kulaklarına inşallah melek kızım.
*Yine önemli bir haber 9 ayından buyana yürüyordun 11,5 aydan buyana tam anlamıyla yürüyorsun,destek istemeden evin içinde dolanıyorsun pıtırcığım.Bizde kenarda katlı olarak tuttuğumuz yürütecini dün akşam attııııııııııııııııık.Maşallah bebeğime...



*Uykusuz geceler hat safhada.Resmen sabahlıyoruz aylardır,1 yaş sendromuda sıktı artık,anneden ayrılma korkusuda sıktı :) Uykusuzluğum müzminleşti ve artık hiçbirşey hissetmiyorum,göz torbalarım yerine yerleşti,benimle bütünleştiler :)Sinirli halimi ise baban hiç çekemez oldu 'ne olucak bu böyle bir çözüm bulalım der ama bulamayız' Bilumum uyku yapıcı ilaç ve baharatçılardan alınan otlar denendi,gündüz az uyuttuk olmadı,çok uyuttuk olmadı.Gündüzleri bir melek,geceleri ise vampir oluyorsun :)) Başa gelen çekilir,bunlarda geçecek sanırım,en azından öyle diyorlar :)

*2 dişle yaşamaya devam ediyorsun,pütürlü halen yemiyorsun(gerçi denemiyorum yermisin bilmiyorum,kusarsın diye korkudan vermiyorum,1 gr alırken kusarken geri vermeni istemiyorum)

*Geceleri 1 yaş üstü süte tamamen başladın,üstelik 150 ml. kadar içiyorsun,Pınar sütün 6-12 aylık sütünü 10. aydan itibaren verdim,şimdi pınar çocuk sütü veriyorum.Gündüzleri kahvaltın bu süt ile hazırlanıyor,öğleden sonra meyvenide sütle hazırlıyoruz,gece yatmadan önce pirinç ununu yine sütle yapıyorum.Maşallah kızıma...

*Günde 2 defa çorbaya devam,akşam üstü öğünündeki çorbanın yanında yoğurdunu yiyorsun(sütaş yada ülker içim yoğurt)Maşallah kızıma.

*Çok fazla eklemem gereken resim var çooook; daha dişlerin çıkalı 4,5 ay oldu resmin yok,yürürkenki resmini ve küpeli kulaklarını resimledim ancak bloga ekleyemedim.Blogu biraz ihmal ettim ama bir daha olmıyacak kuzucum.En yakın zamanda eklene...:)

*Gelelim doğum günü hazırlıklarına;
Uzun araştırmalar sonucu kiii bunda Onur abinin payı büyüktür,yemekli müzikli pastalı bir mekan ayarladı ama ne mekan.Gittik baktık herşey süper ayarlandı. 28.10.2009 akşamı için kızıma peri kıyafeti aldık bembeyaz melekler gibi.Tek eksiğimiz bu mevsimde beyaz ayakkabı sıkıntısı,bulamadık henüz.Doğum günün için babaannenler İzmirden,Derya ve Nezaket teyzenlerde İstanbuldan geliyorlar Allahın izniyle.Aile içinde sıcak bir ortam olsun istedik babişinle.İlk doğum günün olacağından biraz fazlaca özendik kuzucum.İnşallah herşey istediğimiz gibi olur.


NOT:Doğumgünü ayakkabılarıda hazır kuzumun,dün akşam babişinle onuda tamamladık,çok cici birşey.(notu 23.10.2009 da yazıyorum)

Hiç yorum yok: