9 Şubat 2010 Salı

HAMARAT KIZIM...

Anneciğine nasılda yardım edermiş kuzucum benim,toz alırken elimden kaptığı gibi bezi,sehpayı,koltuğu,hatta kendi oyuncaklarını bile(hemde çok muzip şekilde)temizledi,sildi biriciğim.Elinden bezi alabilmek için daha cazip bişeyler bulmam gerekti,maşallah kızıma...Aslında senin yanında temizlik yapmamama rağmen(sen uyurken yapıyorum)kız çocuğu olmanın doğasında var sanırım,nasılda biliyorsun anlamadım böyle yapılacağını :)
Meşhur banyolarımızdan kareler var,bu sefer OBAMAyıda aldık küvetimize,beraber yıkandınız kuzucuk,babamızda foto oldu :)Yeni tişörtlerimizden birini giyindik hafta sonu,misafirler için hazırlandık beraberce.Hülya ablanın ikizi var,bir kız bir erkek.Onlarla çok ama çok eğlendin,çıldırdın resmen,evin altını üstüne getirdiniz ama öyle mutluydunuzki feda olsun dedim.Onlar 11 yaşındalar ama içimden ''seninde ikiz teki olmanın sizi yakınlaştırdığını'' düşündüm nedense,belkide hiç alakası yok :)
Bu hafta sonu dışarı hiç çıkmadık ama hiçte sıkılmadım bebeğim,beraber çok eğlendik,seviştik,yuvarlandık,konuşup kitaplar okuduk,mışıl mışıl uyuduk.Alışverişimize babişin gitti,baktıki bizim çıkmaya niyetimiz yok...
Dolapları karıştırıp içini boşaltmaya devam ediyorsun,bazen kızıyorum çünkü enaz 5-6 kez sen boşaltıyorsun ben tekrar yerleştiriyorum,bazende boşalt kızım diyorum çünkü bu arada bende işimi yapıyorum.
İşyerinden bir arkadaşımla uzun zamandır oyun grubu arıyoruz,var olmasına ama Ankara da kısıtlı,olanlarda çok pahalı,yapılan en belirgin şey oyun ve müzik(tamam bende zaten senin başka çocuklarla kaynaşmanı ve bolca oynamanı istiyorum).Ama yinede istenen rakamlar abartılı.Yeni bir yer bulmuş bakalım fiyatıda abartılı değil,hele bu hafta sonu denesin bizde gidicez iyiyse,hem buranın saatleride iyi,diğer yerler sabah 9 da gelin diyor,bana çok erken geldi,sabahın dokuzunda orda olucan,hemde 1 saatliğine gidicez.Yeni yer 10-11 arasıymış,hiç yoktan iyidir.Tepkilerini merak ediyorum,kendi yaşıtlarınıla pek fazla beraber olmadın,genelde kendinden büyüklerle oynuyorsun,çünkü minik arkadaşın yok tanıdığımız.

Hiç yorum yok: