25 Şubat 2010 Perşembe

HAMSİLİ MISIR EKMEĞİ...Dayının Doğum Günü...

Canım kızım,malesef sana yine oyun grubu bulamadım.Arkadaşımın gittiği yerdeki yaş grubu bize uymadı malesef,en küçükleri 3,5-4 yaşlarındaymış.Ama olsun havalar gittikçe düzeliyor,park-bahçe hayatın başlıyor şükürki,yinede oyun grubu araştırmalarım son bulmuş değil.
Bu aralar diş çıkarma çabaların yine arttı.Dün geceyi nerdeyse uykusuz geçirdik bebeğim,sabah anneannen yine azı çıkardığını söyledi.Canım benim ateşinde çıkmış,uyumak istememişsin,geçicek kuzucum,bunlar geçicek.
Resmini daha sonra ekliycem ama söylemedende geçemiycem aşkım; bunca zaman kızım pütürlü yemiyor dedim durdum,hatta kendimi paraladım,tabi deneme yapmadım doğrudüzgün ama hep istedim pütürlü yemeni :) . Gelelim meselenin özüne;anneannen hamsili mısır ekmeği yapmış birkaçgün önce,o yerken sende ağzını açıp dururmuşsun karşısında,oda dayanamamış bir parça vermiş ağzına,veeeeeeeeeee..............yemişsin,üstüne üstelikteeeee,birdaha istemişsin,sonra birdaha,birdaha.....derken baya bir yemişsin,hemde severek,Şok oldum valla,anneannende şok olmuş,kesin kusar demiş ilk verirken ama sende tık yok :) Maşallah kızıma, kırkbin kere Maşallah....

Bir sonraki gün yine hamsi buğlama var,anneannen bu ara takmış hamsiye.O yerken sen yine gözünün içine bakıp ağzını açmışsın,bir parça hamsiyi vermesiyle,senin diline yapışması bir olmuş.Sonuç; kusmuşsun.Canın sağolsun.
Kim derdiki pütürlü bile yemeyen bebişin ilk yemeği hamsili mısır ekmeği olur diye...Tam bir LAZ kızı oldun birtanem,oynadığın horonlarıda unutmadım.
Birçokta, horon oynarken videonu çektim yakında yayınlıycam.Kolbastıda var :))
Resimleyemedim ama bulaşık makinesini birlikte boşalttık geçenlerde.Ne harika birşeymiş insanın kız annesi olması,büyüdüğünde bana yardım edişini hayal ettim,gözlerim doldu(evin kızı).Ben makinayı boşaltmak için açınca sende atladın tabiki,eline aldığın kap-kacağı ver kızım diyerek bana yönlendirdim(yoksa hepsini yere atıcaktın)Sanırım birtür oyun sandın bu işi,ver kızım dedim elime verdin tabağı,teşekkürler canııııım deyip dolaba yerleştirdim,böylece tekrarladık altkat bitenedek.
Ayrıca dayının doğum gününü kutladık Şubat 16 da.En çokta sen eğlendin,herkes seninle ilgilenince çok mutlu oldun,horon oynadın,masayı karıştırdın,dayınla,dedenle boğuştun oynarken...Mutlu yıllar kardeşim,nice yıllara,seni seviyoruz...


Hiç yorum yok: