11 Mayıs 2010 Salı

Buda Kaplıca Keyfi Olsa Gerek...













Henüz çok miniktin Haymana ya gittiğimizde,sanırım 4-5 aylık filan. Kızılcahamam a gittik beraberce,artık büyüdüğünden anneannenle dönüşümlü girdik kaplıcaya. En son senide aldım yanımıza,güzelce hamam keyfi yaptın,çokta hoşuna gitti,korkabileceğini sanmıştım ama su hastası olduğundan ortamla ilgilenmedin bile,sadece suyun keyfini çıkardın.

Kaplıcanın bekleme salonunda TV. olmadığından çantamızdaki tüm malzemeleri önüne döküp yemek yedirdik sana :) Tipitip gibi oldun( Sen bilmezsin eskiden Tipitip sakızı vardı,içindede çizgi karakteri vardı koca gözlüklü komik adamcağız) haline çok güldük bebeğim.
İyice keyif yaptıktan sonra karnımızı da doyurduk,tabi senden fırsat buldukça :) Masayı darmadağan ettin,ekmekleri didip yere attın, masanın altında bir kümes tavuk doyardı,özür dileyerek mekandan ayrıldık,güzel bir hafta sonuydu bebeğim.
Bu arada anneanneninde doğum gününü kutladık,sanırım dedeninki arada kaynadı yine :) Hülya teyzen yaşpasta hazırlatmış,anneannen kapıyı açınca işte manzara böyleydi:

Sürpriiiiiizzzz...Mutlu yıllar anneciğim,sağlıkla,huzurlu nice yıllar diliyorum,Allah sizleri başımızdan eksik etmesin,sizi çooooook seviyoruz...
Hele şu çikolata yiyen güzelede bakın,Maşallah,Maşallah...:))))))))
Malum havalar ısındı,bizim muhitin park-bahçe muhabbeti malum,doğayla içiçe yaşıyoruz burda,şükürler olsun,seni oyalamak bu sayede kolay oluyor,yine günlerden bir bahar günü hep beraber Kanuni  Park ta küçük bir piknik düzenledik, Şimalle iyi anlaştığınızdan saatlerce bana ihtiyaç duymadan oynadın,çikolatayı böyle yemesinide ondan öğrendin.
Güzellikte birinci kızım :)
Çok önemli bir haberim daha var; Barış abin geldi Trabzondan,sanırım 11 yıldır yüzyüze görüşemedik,onu öyle çok özlemişimki inanılmaz derecede çok ama çok,görünce salya sümük oldum,çocukta üzüldü, 'bu ne yav beni gören ağlıyor' diyor karadeniz şivesiyle :) Sarıldık hasret giderdik ama sadece akşama kadar kalabildi,senide çok sevdi Barış abin,sende ona yaklaştın,kan çekti besbelli :)
Bu yıl doğum günü partisi düzenlemedik benim için,hem hastaydım,hemde nedir bilmem içimden gelmedi koca kadın her yıl her yıl parti yap...Yinede babişin pasta getirmiş,mumsuz kalmayayım,illaki üfleyeyim diye,çiçeğide yanında...teşekkürler aşkım,ikinizide çok seviyorum,Allah'ın bana en büyük armağanı sizler ve sevdiklerimin sağlıklı huzurlu varlığıdır.Şükürler olsun sana Yarabbim...
Şekerparem, babişinle benden çok oynuyorsun,eskiden benim kuyruğumdan ayrılmazken,babişinle boğuşup ona takılabilmek için fırsat kolluyorsun :) Ama kıskanmıyorum :)
Parklardan çıkamaz olduk,sanmaki şikayetçiyiz,aksine sen gülüp eğlendikçe biz daha mutlu oluyoruz,senin keşif hallerini izlemek çok büyük bir zevk meleğim,çok cilvelisin,kibarsın ama bir o kadarda afacansın,hızlı co sun.

Nisanın 8 inde Ceren ablanın doğum gününü kutladık hepberaber,Mutlu yıllar güzelim,sağlıklı,huzurlu ve başarılı ol inşallah,seni seviyoruz...



Hiç yorum yok: