24 Ocak 2011 Pazartesi

İstanbul-Azra nın Doğum Günü

Çok özlemiştim kuzularımı, ablamı, eniştemi ve İstanbul u...
Aşkıma gitmek istediğimi söylediğimde tamam dedi ve istersen 2 gün önceden annenle git dedi ama annem bizimle gelmek istemediğini, yolu artık çekemiyorum, dinlenirim deyince cuma öğleden önce çıktık yola. Yanımıza iş arkadaşım Hatice yide alıp gittik. Eğlenceli bir yolculuk oldu.
En büyük arzum Azra nın doğum gününde yanında olabilmekti.
Güle oynaya,eğlenceli molalar vererek geçirdik yolculuğu, kuzum, Hatice ablasıyla çok iyi anlaştı :)
İstanbul benim 2.evim gibi, ama sürekli kaldığım evim olamaz, sadece ayda birkaç günümü geçirdiğim evim, seviyorum havasını, kokusunu, manzarasını :)
Gittiğimizde ablamlar bizi bekliyorlarmış, kavuştuk, öpüştük. Kuzularımı çok ama çok özlemişim :) Azra cım çok heyecanlıydı, odasına bizim ve kuzumun resimlerini asmış, çok iyi anlaştılar, ne isterse ikiletmeden yaptı, onu memnun etmek için uğraştı kuzum :) Kızımda çok mutlu oldu, nerdeyse yanıma uğramadı o akşam. Biraz oturduktan sonra Hatice ye Kız Kulesini gösterelim dedik. Hep beraber gidip oralarda turlayıp resimlendik :) Hatice İstanbul a ilk kez gelmişti ve inanılmaz sevdi, beğendi :)
                   (Fotoğraf makinemin ayarı kaçmıştı, ertesi gün Eminönü nde düzelttirdim)
Azra ablası kızıma oyuncak hamur hediyesi almış, aparatlarıda çok güzeldi, heyecanla açıp, dakikalarca oynadı onlarla :)
Akıllıların akıllısı, yakışıklıların şahı canım Utkum, ne saygılısın sen, ne akıllı...gülüşü güzel yeğenim...yok yok ben çok fena özlemişim kuzularımı ve bana yetmemiş hafta sonu görmek :(
Ablaların güzeli, güzel kalplisi ve eniştem değil abimmm benim o, ne kadar şanslıyım bir bilseniz, kurban olduğum Allahım ayırmasın, ağzımızın tadını bozmasın, çok seviyorum onları :)
Ertesi gün kahvaltı sonrası düştük yollara, Eminönü, kapalı çarşı, sultanahmet camii...gezdik, gezdirdik Hatice me :)

C.tesi günü evden çıkıp vapura bindik,vızır vızır başladı kuzum, tamam dedim uykusu var ve uyuyamıyor,mahvolduk yolda izde ama bizimki vapurdan inerken uyuyakaldı, kalış o kalış...inanılmaz şekilde ve hayatında ilk defa gündüz, aralıksız olarak tam 3,5 saat uyudu, arada babasıyla kontrol ettik bişeyimi var diye, ablamın evinin kapısına geldiğimizde gözünü açtı yavrum :)
Eve gelince Azra nın 15 kadar arkadaşını gördük ki, ev okul gibi olmuştu :) Hediyemizi sakladık ve sıcak-soğuk yaparak bulmasını izledik :)
                                              Buldu, açtı ve umarım beğenmiştir hediyemizi :)
Çok eğlendik, yedik içtik,sohbet ettik, ablam öyle çok hazırlık yapmışki tüm lojmanlara yeterdi herhalde yaptıkları, ellerine sağlık, bizi çok güzel ağırladılar ama tadı damağımda kaldı, inşallah yakın zamanda bize gelirler :)
Harika bir geceden sonra pazar günü kahvaltı yapıp vedalaştık, hava erken karardığından yola çıktık malesef, doyamadım, özlemimi gideremedim yeterince :( İyiki doğdun Azra cım, nice sağlıklı, mutlu, bol paralı ve başarılı yıllar geçirmeni diliyorum tüm sevdiklerinle :) Seni Seviyoruz miniğim :)